- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 01 Grudnia 2012, 19:09:50

Tytuł: Tekstura DDS
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 01 Grudnia 2012, 19:09:50
Mam następujący problem z eksportem nowo zrobionej tekstury pewnej lokomotywy. Stosując się do poradnika odwróciłem odpowiednio teksturę, ustawiłem format DTX-5 oraz zaznaczyłem opcję generowania mipmap. Po uruchomieniu symulatora po ówczesnym prawidłowo uzupełnionym textures.txt, moja lokomotywa jest biała i nie potrafię temu zarazić. Czy mógłbym się dowiedzieć w czym może tkwić problem? Korzystam z Gimp-a 2.8.2.

Edit: Przejrzałem wszystkie dostępne formaty DTX i żadne nie wpływa pozytywnie na opisaną sytuację.
Tytuł: Odp: Tekstura DDS
Wiadomość wysłana przez: szogun w 01 Grudnia 2012, 19:26:36
Konwertujesz za pomocą wtyczki w gimpie? Jeśli tak to rzuć ten badziew, spróbuj dds converterem 2.
Tytuł: Odp: Tekstura DDS
Wiadomość wysłana przez: adsim w 01 Grudnia 2012, 20:42:23
Najlepszą jakość daje użycie programu z poradnika. Gimp powoduje masę artefaktów na teksturze.
Tytuł: Odp: Tekstura DDS
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 01 Grudnia 2012, 20:57:59
@Tyrystor spróbuj programu Paint.NET.
EDIT:
Zakręciłem się przepraszam, bo o tym już wyżej wspomniał @adsim. W każdym bądź razie skoro @Quark go poleca to coś w tym musi być i na pewno warto spróbować ten zalecany program.