- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: PanMechanik w 04 Października 2012, 07:39:16
-
Witam, czy ktoś mógł by napisać coś na temat pojawienia się siódemek w malowaniu IC na pociągach Przewozów Regionalnych?
Tutaj jeden skład:
I tutaj jeszcze jeden: - ten mnie dziwi szczególnie, bo jest to regio Kamieńczyk z Jeleniej Góry do Poznania, zawsze od wielu lat, ten skład prowadziła lokomotywa ET22, a teraz ... Ktoś wie więcej w tym temacie?
-
Jest to wymiana taborowa. PR przekazało SU45, a IC Siódemki.
-
Jest to wymiana taborowa. PR przekazało SU45, a IC Siódemki.
Możesz to potwierdzić jakimś rzeczowym artykułem? Przekopałem RK z każdej strony i nie znalazłem żadnych informacji, interesuje mnie najbardziej ile sztuk PR dostało, jakie to numery i na jak długi okres czasu.
-
Napewno 07-015 i 07-088 jeżdżą w PR. Nie wiem czy coś jeszcze. Co do SU45, to nie posiadam informacji.
-
Napewno 07-015 i 07-088 jeżdżą w PR. Nie wiem czy coś jeszcze. Co do SU45, to nie posiadam informacji.
No i zgodnie z materiałem filmowym, 062 również. To już mamy trzy sztuki. Super, tylko co dalej?
-
015 została zwrócona ponieważ wyjeździła kilometry. Obecnie w PR pracują EU07-062 oraz EU07-188. IC w zamian ma SU45-161 oraz SU45-168. Oprócz tego w IC ma lub miało SU45-116 (początkowo była to SU45-089) wypożyczoną do obsługi Kalinki na odcinku Tczew-Braniewo.
-
015 została zwrócona ponieważ wyjeździła kilometry. Obecnie w PR pracują EU07-062 oraz EU07-188.
To się zmienia - parę dni temu na IR Matejko pojechała EP/U07-351.
EDIT - czeski błąd, o 351 chodziło.
-
To się zmienia - parę dni temu na IR Matejko pojechała EP/U07-451.
A dziś na kamieńczyku jechała czekoladowa 07-222. Normalnie super :D
-
To się zmienia - parę dni temu na IR Matejko pojechała EP/U07-451.
A EU07-451 to nie jest czasem teraz EU07-1508?
-
Z tego, co widzę na TWB, to tak.
-
Oprócz tego w IC ma lub miało SU45-116 (początkowo była to SU45-089) wypożyczoną do obsługi Kalinki na odcinku Tczew-Braniewo.
Obydwie śmigają na zmianę, z SM42 czasem na kalince :)
-
To się zmienia - parę dni temu na IR Matejko pojechała EP/U07-351.
Czasem wyjątki się zdarzają ;)
-
Kamieńczyk, relacji Poznań Główny - Jelenia Góra. Zdjęcia zrobione dzisiaj.
Czekoladka, 07-222
Dodano: 06 Października 2012, 12:34:31
Kolejne cacuszko, EU07-188, Stacja Jelenia Góra. Przed odjazdem do Poznania (załącznik).
Edit:EU07-222 wyjeżdża ze stacji Marciszów.
Dodano: 10 Października 2012, 15:51:33
Dziś - rozczarowanie. Na Kamieńczyku ET22 :(
-
A mnie ciekawi EU07-538 bo widziałem ją kilka miesięcy temu i z TLK i z bruttem i z wagonami KM. Zresztą na zdjęciach w necie też z różnymi składami trzech różnych przewoźników można ja spotkać.
Przykłady:
http://s2.flog.pl/media/foto/5192864_eu07538-pkp-cargo-ct-wielkopolski-poznan.jpg
http://www.linia29.cal.pl/galeria/albums/userpics/10001/eu07-538-21242.jpg
http://www.klub428.pl/zdjecia/eu07_538_3.JPG
-
EU07-538 jest tylko dzierżawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie.
-
EU07-538 jest tylko dzierżawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie.
Aktualnie już nie jest i chyba raczej nie byłą. Jak by była dzierżawiona to by jeździli maszyniści KM a nie jeździli tylko byli z PKP cargo.
-
EU07-538 jest tylko dzierżawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie.
Lokomotywa jest własnością Cargo, przez jakiś czas była udostępniona KM do obsługi wagonów piętrowych. Teraz gdy KM posiada już własne lokomotywy, wszystkie siódemki powróciły do normalnej eksploatacji w Cargo. Dodatkowo w sezonie letnim kilka zielonych siódemek pracowało pod banderą IC obsługując Krynicę i Zakopane (+kilka nadzwyczajnych wycieczek np. do Przemyśla, czy Świnoujścia).
-
EU07-538 jest tylko dzierżawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie.
Aktualnie już nie jest i chyba raczej nie byłą. Jak by była dzierżawiona to by jeździli maszyniści KM a nie jeździli tylko byli z PKP cargo.
No właśnie mechanicy z KM jeździli na tych lokach, więc jak nie wiesz to nie wprowadzaj innych w błąd.
-
No właśnie mechanicy z KM jeździli na tych lokach, więc jak nie wiesz to nie wprowadzaj innych w błąd.
Z moich informacji od maszynistów KM wiadomo mi że nie jeździli. Nawet raz jechałem w kabinie na trasie Konopki-Ciechanów w pierwszym kursie wagonów piętrowych relacji Działdowo-Radom-Działdowo i akurat jechał maszynista PKP Cargo. A jeżeli mówimy o maszyniście KM to jechał tylko jako pomocnik i nic więcej.
-
Ja w Płocku 2 razy gadałem z maszynistami siódemek, które przyprowadzały bombardiery KM i obaj byli z PKP Cargo, więc przychylałbym się do zdania @klimczoka_mk.
-
@chemik35 jak się wynajmuje lokomotywy od innego przewoźnika to razem z maszynistami a nie same lokomotywy. A zatem to @epoka9.24 wprowadza w błąd bo nie wie dokładnie.
-
@chemik35 jak się wynajmuje lokomotywy od innego przewoźnika to razem z maszynistami a nie same lokomotywy. A zatem to @epoka9.24 wprowadza w błąd bo nie wie dokładnie.
Absolutnie nie masz racji - kto obsługuję lokomotywy zależy tylko i wyłącznie od umowy.
-
Dla przykładu identyczna jest sprawa w Trójmieście, SKM pożyczyło do końca października kilka jednostek od PR-ów i jeżdżą nimi maszyniści skm.
-
Ja także byłem na EU07 z Push-pullami i był mechanik z KM. Przecież to że jest z KM i prowadzi najczęściej EN57 to nie znaczy że nie może poprowadzić EU07.
-
Ja także byłem na EU07 z Push-pullami i był mechanik z KM. Przecież to że jest z KM i prowadzi najczęściej EN57 to nie znaczy że nie może poprowadzić EU07.
Może nie mieć uprawnień lub (w Cargo albo IC to raczej abstrakcja) znajomości maszyny EU07 i już nie może.
-
Ale są też tacy co mają. Znam osobiście takich mechaników.