- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 10 Września 2012, 23:55:58

Tytuł: Podmiana submodelu w pliku T3D
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 10 Września 2012, 23:55:58
Trochę wstyd mi pisać, ale mam problem. Chcąc podmienić fotelik z ED72 na ten co jest w EN57-2000 niestety nagromadziło mi się problemów. po podmianie wpisu fotel znikł, a wokół ławeczki pomocnika pojawiły się pionowo ustawione plane-y. Nie potrafię temu zaradzić, a zwłaszcza że 3DS-max to dla mnie "pytanie retoryczne".  Moje przypuszczenie to że Fotel i coś koło ławeczki tworzy 1 submodel, ale nie mam 100% pewności. Jeżeli chodzi o plik T3D chętnemu do pomocy z problemem wyślę na PW (nie chcę aby go posiadały narazie osoby nieupoważnione).
Tytuł: Odp: Podmiana submodelu w pliku T3D
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 11 Września 2012, 15:29:42
Wpadł mi pomysł do głowy. W fotelu który chcesz zamienić wywal wszystkie trójkąty chodzi o to żeby wyglądał jak banan. Wtedy fotelowi z EN57 dajesz jako parent fotel z ED72 i w tym fotelu z EN dajesz przesunięcia względem obiektu nadrzędnego zero. Odpalisz jak wygląda i na oko poprzesuwasz.