- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: ŁukaszWrocław w 15 Sierpnia 2012, 18:44:10

Tytuł: Coś nie tak.
Wiadomość wysłana przez: ŁukaszWrocław w 15 Sierpnia 2012, 18:44:10
Witam. Dziś postanowiłem wziąć się za teksturowanie. Pierwszy raz mam w tym doczynienia. Co prawda amator ze mnie, ale spróbować zawsze można. Chodzi o to. Pobrałem wtyczke .dds do Gimp. Otworzyłem plik "en57-112ra.dds". Ze zdjęć wyciąłem odpowiednie fragmenty. I nakładałem je na te które były. Ukończyłem czoło, więc postanowiłem sprawdzić jak to będzie wyglądać. Oczywiście wcześniej zapisałem plik i zastąpiłem ten który już był. Uruchomiłem starter, po czym wstawiłem "kibla" którego edytowałem. I oto efekt. Człon stał się biały. Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.
Tytuł: Odp: Coś nie tak.
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 15 Sierpnia 2012, 18:50:43
Wybrałeś złą kompresję DDS-a.
Tytuł: Odp: Coś nie tak.
Wiadomość wysłana przez: ŁukaszWrocław w 15 Sierpnia 2012, 18:51:20
Wybrałeś złą kompresję DDS-a.

To znaczy ? Mówiłem już że jestem początkującym ;)
Tytuł: Odp: Coś nie tak.
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 15 Sierpnia 2012, 18:52:59
Każda tekstura w DDS-ie ma określoną kompresję obrazu. W symulatorze używa się jednej. Poczytaj tutaj w jakim formacie kompresji zapisywać tekstury DDS. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html)
Tytuł: Odp: Coś nie tak.
Wiadomość wysłana przez: ŁukaszWrocław w 15 Sierpnia 2012, 18:54:54
Dziękuje. Dalej będę próbował swoich sił.