- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: matfre96 w 27 Lipca 2012, 13:14:58
-
Cześć. Co powiecie na taki repaint? Dla porównania daje link do zdjęcia na phototransie.
http://rail.phototrans.eu/14,35814,0.html
-
Czy aby na pewno trapez był zielony?
-
Jak dla mnie, to za dużo painta tutaj jest :/
-
Zgadzam się, ale może gdyby się dopracowało małe detale, to czemu nie...?!
-
Czy aby na pewno trapez był zielony?
A jaki mógł być inny? Wtedy jeszcze nie było żółtego czoła.
-
W 1986 została wyprodukowana, najpierw należała do:
Polskie linie kolejowe 1986-2001 http://rail.phototrans.eu/14,35814,0.html Oryginalne barwy (zdjęcie 1986 może 87)
PKP Cargo 2001-2008 http://rail.phototrans.eu/14,10532,0.html
PKP intercity 2008 http://rail.phototrans.eu/14,31300,0.html
Więc może być żółte czoło, bo chyba nie widział nikt białego czoła?
-
Zapomniałeś o żółtym czole http://rail.phototrans.eu/14,10533,0.html
Dodano: 27 Lipca 2012, 18:43:18
Nie chodzi o kolor czoła, tylko to, że zapomniałeś wykazać to malowanie.
-
Jemu chodziło raczej o przewoźnika a nie malowanie.
-
Polskie linie kolejowe 1986-2001 http://rail.phototrans.eu/14,35814,0.html Oryginalne barwy (zdjęcie 1986 może 87)
Ciekawe!
-
Żółte czoła zaczęto wprowadzać od 1988 roku po wypadku w Krośnie Odrzańskim, kiedy wojskowa ciężarówka wjechała pod pociąg. Oczywiście obarczono winą kolej, stwierdzono że pociąg był słabo widoczny. Oczywiście nikt nie wspomniał że kierowca był pijany jak Messerschmitt. Także wtedy wprowadzono obowiązek zapalonych świateł przez 24h. Ta siódemka jest z 1986 roku, czyli była za młoda aby otrzymać żółte czoło podczas rewizji. mogła uzyskać żółte czoło ok. 1991 roku.
-
Polskie linie kolejowe 1986-2001 http://rail.phototrans.eu/14,35814,0.html
Widzę że powstaje najnowsza historia, mojego zakładu. Dość ciekawa informacja 1986 PLK!
-
Bardzo ciekawa informacja...(15 lat poślizgu). Zapraszam na króciutką lekcje: http://pl.wikipedia.org/wiki/PKP_Polskie_Linie_Kolejowe
Pozdrawiam.
-
Każdy inaczej pisze, http://rail.phototrans.eu/15,1817,3.html.
HCP 303E #EU07-424
Nazwa HCP 303E
Numer fabryczny 303E-324
Wyprodukowany 1986
Właściciele
1986 2001 Polskie Koleje Państwowe (PKP)
2001 2008 PKP Cargo (PKP Cargo)
2008 PKP Intercity (PKP IC)
Numery taborowe
Rok założenia Rok zdjęcia Numery taborowe
1986 2001 EU07-424 / Polskie Koleje Państwowe (PKP)
2001 2002 EU07-424 / PKP Cargo (PKP Cargo)
2002 2008 EP07-424 / PKP Cargo (PKP Cargo)
2008 EP07-424 / PKP Intercity (PKP IC)
-
Widzę, że jakieś błędy się pojawiają w nazwie mojej firmy, więc wytłumaczę z czego się wzięło to całe PLK. W 1998 roku dawne Odziały Drogowe zostały włączone do grup Ruch i przewozy, oraz Automatyka. Nazwa tego podmiotu brzmiała PKP SA. ZIK (Zakład Infrastruktury Kolejowej). W 2002 roku rozeszły się drogi Automatyki, Przewozów i Drogowców. Powstał nowy twór ZLK (Zakład Linii Kolejowych), do którego wchłonięto, Automatyków, Drogowców i część dawnego Ros-u, Dyżurnych i nastawniczych. Reszta poszła pod zarząd powstałego Cargo. Nazwa tego nowego tworu to PKP PLK S.A ZLK. Taka nazwa obowiązuje do dziś, a jak będzie dalej, czas pokaże.
-
A tak wracając do tematu, to ten repaint w obecnej formie nie ma za bardzo prawa bytu w MaSzynie.
-
Poza tym już jest Siódemka z numerem 424.
-
Poza tym już jest Siódemka z numerem 424.
Pewnie że jest EP07-424..
EU07-424 z 1986 roku