- Symulator MaSzyna -
		Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: EN_Jan.Kiepura w 22 Lipca 2012, 16:20:58
		
			
			- 
				Mam problem a mianowicie. Wyruszam na sygnał S2 jak należy. Kiedy dojeżdam do Herbów, dostaję s13, ikierowany jestem na tor, przy budynku stacyjnym. Czekam na s2, ale niezapala się. Wysiadłem F4 z kabiny "pobiegłem" zobaczyć co się dzieje na szlaku i otóż, na s1 na moim torze stoi pociąg osobowy. Czekam, ale niema żadnej reakcjii. o co chodzi dodaję log.
			
- 
				Spróbuj na exe 355, bo widzę, że użyłeś wersji 325.
 
 Dodano:  23 Lipca 2012, 09:07:09
 Aczkolwiek to dziwne, bo wszystkie scenerie były testowane na 325 przed wydaniem PC11 i nie stwierdzono tego typu problemu.
- 
				Sawi niepomagła zmiana EXE na 355. Dodaję log.txt a także dwa screeny. Ten z kiblem, to ja na stacjii, ten drugi to pośpieszny czekający na wjazd. 
			
- 
				Ten pośpiech czekający na wjazd, jaki ma podany sygnał? S1?
			
- 
				Tak S1 jak na załączonym obrazku. A wcześniej dwa poprzednie pokazują pomarańczowy z białym.
 
 Dodano:  23 Lipca 2012, 14:41:53
 Poprzednio nie było, nic takiego. Dodam że nie kombinowałem z wpisami. Zmieniam w starterze tabor, no i pogodę, lubię mgłe.
- 
				Jaki konkretnie tabor zmieniłeś?
			
- 
				Zamieniałem, tylko kibla. Ale tutaj jest wszystko, tak jak oryginalnie, nic nie zmieniałem i ten sam błąd. Zmieniłem tylko pogodę.
 
 Dodano:  23 Lipca 2012, 14:47:13
 na EN57-2000 (na spot-a)
- 
				Może zainstaluj nowy Direct. ja też mam to samo co na pierwszym obrazu, to sami miałem na starej paczce całościowej jak i w nowej to samo.
			
- 
				No i wszystko jasne.
			
- 
				Dziękuje za pomoc. Można zamknąć.
			
- 
				Chwila chwila. Najpierw sprawdź to ponownie i daj znać.
 
 Dodano:  23 Lipca 2012, 14:54:40
 Co by się za chwilę nie okazało, że problem nagle powrócił.
 
 Dodano:  23 Lipca 2012, 15:06:54
 A bankowo Twój problem nie jest rozwiązany. Ale co tam. Ja się nie znam.
- 
				Może zainstaluj nowy Direct.
 
 Tylko co to da? Zwrotka źle się przekłada przez stary directX, choć i tak MaSzyna działa na OpenGL-u?
 
 
 Pamiętasz może jak było kiedyś? Jeśli pamiętasz, wskaż tor na który powinieneś wjechać. Pobiorę Paczkę i sprawdzę jak jest u mnie, jeśli jest coś nie tak, to to poprawię i aktualizacja będzie w SP1.
- 
				Dzwieki wykorzystuja DirectX ;)
			
- 
				Nie wiedziałem tego, na prawdę ;) Myślałem, że OpenAL.
			
- 
				OIDP OpenAL ma ograniczona ilosc dzwiekow do 255 - maly OT. Reasumujac, aktualizacja DirectX nie rozwiaze problemu..
			
- 
				Ja się na tym za bardzo nie znam ;) Widziałem tylko na TRAC-u SPT, że z tego korzystają oraz na Wikipedii przy okazji zbierania informacji o OpenGL-u (prędzej polecę na Księżyc niż się go nauczę ;P).
			
- 
				Syf w paczce a nie jakieś Directy i inne cuda...
 textures\b-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\b-2m.
 textures\c-12m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\c-12m.
 textures\d-12m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\d-12m.
 textures\e-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\e-2m.
 textures\f-12.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\f-12.
 textures\g-12m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\g-12m.
 textures\h-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\h-2m.
 textures\i-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\i-2m.
 textures\j-12.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\j-12.
 textures\k-12m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\k-12m.
 textures\l-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\l-2m.
 textures\n-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\n-2m.
 textures\o-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\o-2m.
 textures\p-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\p-2m.
 textures\r-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\r-2m.
 textures\s-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\s-2m.
 textures\t-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\t-2m.
 textures\u-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\u-2m.
 textures\w-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\w-2m.
 textures\y-2m.
 Failed
 Missed texture: textures\textures\y-2m.
 textures\tm11.bmp
 OK
 Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
 textures\pkp\pkplight_warnpost.tga
 OK
 textures\tm3.bmp
 OK
 textures\tm12.bmp
 OK
 Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
 textures\tm13.bmp
 OK
 textures\tm14.bmp
 OK
 textures\tm10.bmp
 OK
 textures\tm9.bmp
 OK
 textures\tm7.bmp
 OK
 textures\tm5.bmp
 OK
 textures\tm4.bmp
 OK
 textures\tm2.bmp
 OK
 textures\tm1.bmp
- 
				Od kiedy brak tekstur ma wpływ na sygnały hm?
			
- 
				Skoro nie ma tekstur, które powinny być w paczce i wczytują się BMP, to inne pliki (semafory, rozjazdy) też mogą być przypadkowe.
			
- 
				Nie chodzi o braki same w sobie. Narobił sobie syfu w paczce grzebiąc z dodatkami które nie mają wsparcia więc nic nie wymyślimy poza postawieniem nowej PC. Nie dość że .bmp, to jeszcze mieszanka .tga i .dds, e3d i t3d - genialne.
			
- 
				Aaa no w takim przypadku to tak panowie. Zgadzam się z Wami. Szczerze nie przeglądałem loga, ale skoro jest tak jak piszecie, to bez czystej PC się nie obędzie.
			
- 
				Sawi i Szogun tak to syf w paczce. Nowy Direct nie pomógł. Ale za to przez ten "syf" każda misja źle działa. Linia61+144POSP  w Pludrach przepuszczamy towarowy, a tutaj zwrotnica mnie wpuszcza, prosto pod niego. Tak narobiłem syfu i wiem czym, więc dziekuje za pomoc.