- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: EN_Jan.Kiepura w 22 Lipca 2012, 16:20:58

Tytuł: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 22 Lipca 2012, 16:20:58
Mam problem a mianowicie. Wyruszam na sygnał S2 jak należy. Kiedy dojeżdam do Herbów, dostaję s13, ikierowany jestem na tor, przy budynku stacyjnym. Czekam na s2, ale niezapala się. Wysiadłem F4 z kabiny "pobiegłem" zobaczyć co się dzieje na szlaku i otóż, na s1 na moim torze stoi pociąg osobowy. Czekam, ale niema żadnej reakcjii. o co chodzi dodaję log.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 00:17:49
Spróbuj na exe 355, bo widzę, że użyłeś wersji 325.

  Dodano: 23 Lipca 2012, 09:07:09
Aczkolwiek to dziwne, bo wszystkie scenerie były testowane na 325 przed wydaniem PC11 i nie stwierdzono tego typu problemu.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 23 Lipca 2012, 14:31:33
Sawi niepomagła zmiana EXE na 355. Dodaję log.txt a także dwa screeny. Ten z kiblem, to ja na stacjii, ten drugi to pośpieszny czekający na wjazd.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 14:36:39
Ten pośpiech czekający na wjazd, jaki ma podany sygnał? S1?
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 23 Lipca 2012, 14:39:46
Tak S1 jak na załączonym obrazku. A wcześniej dwa poprzednie pokazują pomarańczowy z białym.

  Dodano: 23 Lipca 2012, 14:41:53
Poprzednio nie było, nic takiego. Dodam że nie kombinowałem z wpisami. Zmieniam w starterze tabor, no i pogodę, lubię mgłe.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 14:45:27
Jaki konkretnie tabor zmieniłeś?
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 23 Lipca 2012, 14:46:53
Zamieniałem, tylko kibla. Ale tutaj jest wszystko, tak jak oryginalnie, nic nie zmieniałem i ten sam błąd. Zmieniłem tylko pogodę.

  Dodano: 23 Lipca 2012, 14:47:13
na EN57-2000 (na spot-a)
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Filyp129 w 23 Lipca 2012, 14:49:08
Może zainstaluj nowy Direct. ja też mam to samo co na pierwszym obrazu, to sami miałem na starej paczce całościowej jak i w nowej to samo.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 14:49:39
No i wszystko jasne.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 23 Lipca 2012, 14:51:46
Dziękuje za pomoc. Można zamknąć.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 14:53:57
Chwila chwila. Najpierw sprawdź to ponownie i daj znać.

  Dodano: 23 Lipca 2012, 14:54:40
Co by się za chwilę nie okazało, że problem nagle powrócił.

  Dodano: 23 Lipca 2012, 15:06:54
A bankowo Twój problem nie jest rozwiązany. Ale co tam. Ja się nie znam.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: SKP w 23 Lipca 2012, 16:09:23
Może zainstaluj nowy Direct.
Tylko co to da? Zwrotka źle się przekłada przez stary directX, choć i tak MaSzyna działa na OpenGL-u?


Pamiętasz może jak było kiedyś? Jeśli pamiętasz, wskaż tor na który powinieneś wjechać. Pobiorę Paczkę i sprawdzę jak jest u mnie, jeśli jest coś nie tak, to to poprawię i aktualizacja będzie w SP1.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: hunter w 23 Lipca 2012, 16:24:47
Dzwieki wykorzystuja DirectX ;)
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: SKP w 23 Lipca 2012, 16:28:30
Nie wiedziałem tego, na prawdę ;) Myślałem, że OpenAL.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: hunter w 23 Lipca 2012, 16:32:44
OIDP OpenAL ma ograniczona ilosc dzwiekow do 255 - maly OT. Reasumujac, aktualizacja DirectX nie rozwiaze problemu..
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: SKP w 23 Lipca 2012, 16:36:03
Ja się na tym za bardzo nie znam ;) Widziałem tylko na TRAC-u SPT, że z tego korzystają oraz na Wikipedii przy okazji zbierania informacji o OpenGL-u (prędzej polecę na Księżyc niż się go nauczę ;P).
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: szogun w 23 Lipca 2012, 18:04:43
Syf w paczce a nie jakieś Directy i inne cuda...
textures\b-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\b-2m.
textures\c-12m.
Failed
Missed texture: textures\textures\c-12m.
textures\d-12m.
Failed
Missed texture: textures\textures\d-12m.
textures\e-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\e-2m.
textures\f-12.
Failed
Missed texture: textures\textures\f-12.
textures\g-12m.
Failed
Missed texture: textures\textures\g-12m.
textures\h-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\h-2m.
textures\i-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\i-2m.
textures\j-12.
Failed
Missed texture: textures\textures\j-12.
textures\k-12m.
Failed
Missed texture: textures\textures\k-12m.
textures\l-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\l-2m.
textures\n-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\n-2m.
textures\o-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\o-2m.
textures\p-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\p-2m.
textures\r-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\r-2m.
textures\s-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\s-2m.
textures\t-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\t-2m.
textures\u-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\u-2m.
textures\w-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\w-2m.
textures\y-2m.
Failed
Missed texture: textures\textures\y-2m.
textures\tm11.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
textures\pkp\pkplight_warnpost.tga
OK
textures\tm3.bmp
OK
textures\tm12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
textures\tm13.bmp
OK
textures\tm14.bmp
OK
textures\tm10.bmp
OK
textures\tm9.bmp
OK
textures\tm7.bmp
OK
textures\tm5.bmp
OK
textures\tm4.bmp
OK
textures\tm2.bmp
OK
textures\tm1.bmp
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 18:41:54
Od kiedy brak tekstur ma wpływ na sygnały hm?
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Ra w 23 Lipca 2012, 18:45:29
Skoro nie ma tekstur, które powinny być w paczce i wczytują się BMP, to inne pliki (semafory, rozjazdy) też mogą być przypadkowe.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: szogun w 23 Lipca 2012, 18:45:33
Nie chodzi o braki same w sobie. Narobił sobie syfu w paczce grzebiąc z dodatkami które nie mają wsparcia więc nic nie wymyślimy poza postawieniem nowej PC. Nie dość że .bmp, to jeszcze mieszanka .tga i .dds, e3d i t3d - genialne.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 23 Lipca 2012, 18:48:42
Aaa no w takim przypadku to tak panowie. Zgadzam się z Wami. Szczerze nie przeglądałem loga, ale skoro jest tak jak piszecie, to bez czystej PC się nie obędzie.
Tytuł: Odp: Linia61_osobowy1
Wiadomość wysłana przez: EN_Jan.Kiepura w 25 Lipca 2012, 17:12:01
Sawi i Szogun tak to syf w paczce. Nowy Direct nie pomógł. Ale za to przez ten "syf" każda misja źle działa. Linia61+144POSP  w Pludrach przepuszczamy towarowy, a tutaj zwrotnica mnie wpuszcza, prosto pod niego. Tak narobiłem syfu i wiem czym, więc dziekuje za pomoc.