- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: ZT-POZNAN w 17 Lipca 2012, 18:05:49
-
Prowadziła 22-823, widać że poszycie zerwane na jednym czole...
Więcej:
http://wielkopolska.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1480191,we-wronkach-okolo-wykoleil-sie-pociag-towarowy,3086689,id,t,zid.html#galeria
-
Rok temu we Wronkach tak samo było... pamiętam, jechałem wtedy Mewą do Wawy i przed samymi Wronkami koczowaliśmy 45 minut.
-
W jaki sposób byk stracił pół czoła?
-
Dziura po bliskim spotkaniu z wagonem, innego wytłumaczenia nie ma.
-
Widać, że wykonawcy naprawy toru, po zeszłorocznym wypadku coś spitolili, że w tym samym miejscu wykoleił się kolejny towar, no bo dlaczego - tak bez powodu - znowu wypadł z torów ciężki skład, który nie jechał za szybko? Wie ktoś może, kiedy planują otworzyć 1 tor? Ciekaw jestem, gdyż za tydzień w niedzielę jadę Błękitną Falą do Szczecina i nie mam zamiaru jechać prawie 3h dłużej(choć tak to zaliczę sobie kawałek ostbahna :])
-
Widać, że wykonawcy naprawy toru, po zeszłorocznym wypadku coś spitolili, że w tym samym miejscu wykoleił się kolejny towar, no bo dlaczego - tak bez powodu - znowu wypadł z torów ciężki skład, który nie jechał za szybko?
Nie mędrkuj tak, bo równie dobrze przyczyną mogła być ukręcona oś.
-
Widać, że wykonawcy naprawy toru, po zeszłorocznym wypadku coś spitolili, że w tym samym miejscu wykoleił się kolejny towar, no bo dlaczego - tak bez powodu - znowu wypadł z torów ciężki skład, który nie jechał za szybko?
Nie mędrkuj tak, bo równie dobrze przyczyną mogła być ukręcona oś.
Jasnowidze są wśród nas ;D
-
Widać, że wykonawcy naprawy toru, po zeszłorocznym wypadku coś spitolili, że w tym samym miejscu wykoleił się kolejny towar, no bo dlaczego - tak bez powodu - znowu wypadł z torów ciężki skład, który nie jechał za szybko? Wie ktoś może, kiedy planują otworzyć 1 tor? Ciekaw jestem, gdyż za tydzień w niedzielę jadę Błękitną Falą do Szczecina i nie mam zamiaru jechać prawie 3h dłużej(choć tak to zaliczę sobie kawałek ostbahna :])
Zawsze możesz polecieć samolotem ;-)
Po za tym czym sugerujesz się twierdząc, że to wykonawcy naprawy źle wykonali swoją pracę? Przez prawie rok, dzień w dzień kilkanaście składów osobowych, towarowych jeździło tamtędy bez problemów, usterka czekała aż niespełna rok by się uaktywnić? ;-)
Przez takie właśnie spekulację tworzą się niepotrzebne opinie i rozwiązywania przyczyn, od tego są specjalne organy, które przebadają sprawę i wydadzą jej ostateczny werdykt.
Mnie osobiście od faktu złego stanu torowiska oddala to, iż lokomotywa nie wypadła z niego, dopiero pierwszy wagon tuż za nią, który równie dobrze mógł zostać ściągnięty z torowiska przez wagony kolejne. (czyste spekulację)
-
@ZiomalCl: Tak, ale to przypadek, że dokładnie w tym samym miejscu co rok temu? Nie wiem, może i masz rację, ja tylko spekuluję, co mogło być przyczyną wypadku.
@ZT-POZNAN, wybacz, ale w Koninie nie ma lotniska :D
-
Chyba rekordzista, tylko, że wyjechał z początkowej o 120 już, a w Obornikach miał prawie 300 ;) No i objazd mu dołożył. Więc, jak ktoś jechał całą trasę, to ją zrobił w 29 godzin. Czyżby początkowe opóźnienie wynikało z tego, że dzień wcześniej też przyjechał późno i na szybko "robili" skład powrotny?
http://infopasazer.intercity.pl/index_pociag.php?nr_id=31907970 (http://infopasazer.intercity.pl/index_pociag.php?nr_id=31907970)
-
Od kilku dni ruch odbywa się normalnie na dwóch torach, ale wykolejone wagony nadal leżą na uboczu niezabezpieczone w żaden sposób. Taka sama sytuacja była po wykolejeniu w Daleszewie Gryfińskim - węglarka stała wykolejona przez długi czas, potem zabrali od niej tylko wózki. Czy takie sytuacje są czymś uzasadnione?
-
Kto wie, może i czekają na moment aż złomiarze się sami za to zabiorą.
-
Kto wie, może i czekają na moment aż złomiarze się sami za to zabiorą.
Władze PKP Cargo uznały iż ratownie tych wagonów jest nieopłacalne, obecnie poszukiwana jest firma, która te wagony skasuje fizycznie.
-
Władze PKP Cargo uznały iż ratownie tych wagonów jest nieopłacalne…
No i w zasadzie to jedyna słuszna decyzja. Koszty pozbierania tego co zostało, złożenia, ściągnięcia na ew wózkach zastępczych, naprawienia, badań technicznych byłyby naprawdę spore.
-
Zdjęcia z środy. Wagony leżą do dzisiaj.