- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: KlimaT w 11 Lipca 2012, 21:34:55

Tytuł: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: KlimaT w 11 Lipca 2012, 21:34:55
Witam, mam mały problem. Wziąłem się za teksturę siódemki, ale musiałem przerwać pracę, ze względu na poniższy dylemat: Jak uzyskać efekt taki, jak na załączonym obrazku? Nie chodzi mi o spłaszczenie, ale o samo połączenie czoła z fragmentem boku.
Tytuł: Odp: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 11 Lipca 2012, 22:03:56
Stempelek i plasterek. Można też rozmazać ale wtedy jest trochę paintowo.
PS. Jaką siódemkę robisz?
Tytuł: Odp: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 11 Lipca 2012, 22:14:37
Przecież widać co to za siódemka. EU07-123E.
Tytuł: Odp: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: KlimaT w 12 Lipca 2012, 17:04:54
Dzięki. Jednak nie ogarnąłem zrobienia plastugi (spłaszczenia) z czoła loka. Czy ktoś wie, jak to się robi w Gimp 2.8?  Dodam, że opcja spłaszcz nie jest funkcją, której szukam.
Tytuł: Odp: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 12 Lipca 2012, 21:43:17
Wersji 2.8 osobiście nie polecam. Niezbyt przypadła mi do gustu i żre sporo pamięci.

  Dodano: 12 Lipca 2012, 21:45:13
W ogóle czasem ni z gruchy, ni z pietruchy się wiesza na parę sekund.

  Dodano: 12 Lipca 2012, 21:46:08
Polecam wersje 2.6.11 z nią problemów nie miałem.
Tytuł: Odp: Jak oteksturować czoło lokomotywy?
Wiadomość wysłana przez: PanMechanik w 12 Lipca 2012, 22:44:18
Wersji 2.8 osobiście nie polecam. Niezbyt przypadła mi do gustu i żre sporo pamięci.

Dodam od siebie, że jest kosmicznie niestabilna. Nie wiem kto to wydał w ogóle... Zainstalować 2.8 łatwo, ale jak chce się wrócić do np. 2.6, to już zaczynają się schody. 2.8 robi taki zamęt w rejestrze, że po zainstalowaniu niższej wersji wszystko się sypie.