- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: inoworclawpkp w 27 Czerwca 2012, 23:15:54
-
Jak jadę, np.EN57 i minę rezonator SHP to załączy sie SHP wyłączę go i załączy sie ponownie ze dwa do pięciu razy.
-
Rezonator torowy powoduje załączenie się SHP a nie czuwaka.
-
Potwierdzam ten błąd. Miałem tak na l61 SHP załączył mi się 5 razy pod rząd.
-
Ja też tak miałem. Potwierdzam błąd.
-
A czy jest to błąd, który przeszkadza w symulacji? Też tak mam, ale nie traktuje tego jako błędu. Co to za różnica czy trzeba wcisnąć spacje raz albo pięć razy? Zamiast się cieszyć, że wszystko działa, jedzie i trąbi to tylko narzekacie.
-
Co to za różnica czy trzeba wcisnąć spacje raz albo pięć razy?
Staramy się jak najlepiej odwzorować pracę maszynisty, temu nie załącza się SHP 5 razy po przejechaniu nad rezonatorem.
Zamiast się cieszyć, że wszystko działa, jedzie i trąbi to tylko narzekacie.
Właśnie nie działa wszystko :)
-
Co można na to zaradzić?
-
Problem jest znany: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21194.90.html
Natomiast PanMechanik nie ma racji mówiąc że jest bez różnicy pomiędzy pięciokrotnym zbijaniem SHP a pojedynczym. Z reguły trzeba naciskać dwa lub trzy razy(o ile jedzie się jednym kibelkiem bo dwa zespoły to już 5-6 razy) ale to o jeden lub dwa za dużo. Czasami jest rezonator przed stacją np. na ww linii 61 i jednocześnie trzeba hamować i naciskać co jest wk... wkurzające.
Różnica jest ogromna ponieważ przedtem nie wkurzało a teraz wkurza. Wyobrażacie sobie żeby w każdym loku tak było? jeździcie sobie czym tam chcecie ale najbardziej eksploatowane są siódemki, byki i generalnie elektrowozy. Tylko zapaleńcy by już pozostali bo pewnie nie jednej osobie jeździć by się odechciało jak by np. na odcinku Bałtyk Gł. - Alakowice trzeba było wciskać SHP 50 razy tak jak jest teraz w kiblu. Przyznam się że rzadko jeżdżę kiblem w PC2011.
-
Co można na to zaradzić?
Zabezpieczyć się komórką pamięci.
-
Czasami jest rezonator przed stacją np. na ww linii 61 i jednocześnie trzeba hamować i naciskać co jest wk... wkurzające.
Czasami trzeba zbijać CA/SHP jednocześnie hamować, przy okazji dać Baczność bo ktoś na tory się wpycha a dodatkowo Dyżurna woła na radio.
-
Jaki problem? Czuwak lub SHP zbijasz nogą a 2 ręce masz wolne.
-
Jestem ciekaw jak chcesz zbić SHP/CA nogą jak czasem nie ma przycisku nożnego…
-
Sam napisałeś czasem, w większej liczbie jest nożne zbijanie, chodź nie wiem jak wygląda to z innymi maszynami typu EN, ED, i tramwaje spalinowe czy cóś.
-
Jestem ciekaw jak chcesz zbić SHP/CA nogą jak czasem nie ma przycisku nożnego…
I wice wersa czasem zdarza się, że nie działa przycisk ręczny ;)
-
Czyli co można zrobić żeby pozbyć sie tego ciągłego zbijania SHP:)
-
Najprościej to zbijać dopiero gdy załączy się buczek.
-
Czyli co można zrobić żeby pozbyć sie tego ciągłego zbijania SHP:)
Ale przeszkadza ci to, że musisz kilka razy zbić SHP (wcisnąć spację)? Mi to chyba się kilka razy przydarzyło dopiero.
-
I wice wersa czasem zdarza się, że nie działa przycisk ręczny ;)
Widzisz różnicę pomiędzy "nie ma" a "nie działa"?
-
Czasami trzeba zbijać CA/SHP jednocześnie hamować, przy okazji dać Baczność bo ktoś na tory się wpycha a dodatkowo Dyżurna woła na radio.
Tak to prawda. Tyle że w realu maszynista nie zbija SHP pięć razy tylko raz. Nie wiem każdy w symulatorze ma tam jakąś swoją technikę jazdy - że tak powiem. Niektórzy lubią wjeżdżać w perony setą inni pomalutku się dokulać do W4. W obu przypadkach jest irytujące kiedy pod czas hamowania trzeba uspokajać SHP tyle razy. Tak samo na szlaku - różne rzeczy się dzieją ale maszynista nie wali bez przerwy w ten grzybek od SHP bo to by go też wątroba zaczęła bolec... I tak ma co innego na głowie wiele rzeczy to po co mu jeszcze zbijać SHP pięć razy.
-
@klimczok_mk
Mnie to wkurza jak muszę zbijać 5 razy, bo jak jedziesz jakaś trasę dłuższa to denerwuje.
-
To może idź rowerem pojeździć, po co masz się wkurzać. Jest błąd w EXE, a jego geneza jest złożona (dodawanie eventu do kolejki przez pojazdy z aktywną kabiną zamiast interakcji pojazdu wyposażonego w czujnik SHP z rezonatorem w określonej pozycji XYZ, wirtualne kabiny w członach EZT zamiast symulacji faktycznych połączeń pomiędzy członami).
-
Hmmm, @inoworclawpkp, jeśli nie masz roweru, mam dla Ciebie lepszą propozycję. Spróbuj ogarnąć komórki pamięci (i event updatevalues przy okazji ;-)) i zabezpiecz przed ponownym uruchomieniem wszystkie rezenatory - na początek zacznij od scenerii, gdzie jeździ się EZT. Nie będzie Cię to wkurzać, a przy okazji zrobisz coś pożytecznego.
-
Coś się wymyśli a teraz już zamykam temat. Dziękuje za wypowiedzi innych osób.