- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Bartek3g w 03 Kwietnia 2012, 21:47:19

Tytuł: Problem z wózkami w ET22-1008 (rekin wysoki).
Wiadomość wysłana przez: Bartek3g w 03 Kwietnia 2012, 21:47:19
Witam.
Mam problem z nowym modelem ET22:
Screen w załączniku - ZiomalCl

Szukałem na forum,i nie znalazłem podobnego przypadku.
Taki błąd występuje tylko w rekinie wysokim,na każdej scenerii,wszystkie pozostałe byki działają bez zarzutu.Pobierałem wszystkie zgodnie z kolejnością,dodatkowo z EN57-2000.
Mam paczkę całościową 2010 DDS,wersja EXE niezmieniona,ta sama która była w paczce,jedynie kilka dni temu przy uruchomieniu Rainsted pobrała się automatycznie mała aktualizacja,lecz przed jej zainstalowaniem,jak i po ten błąd występował.
Karta graficzna GeForce 9600 GT z najnowszymi sterownikami.
log i .scn w załączniku.

Screeny umieszczamy za pomocą załączników do wiadomości. Na przyszłość zapoznaj się z Regulaminem.
ZiomalCl
Tytuł: Odp: Problem z wózkami w ET22-1008 (rekin wysoki).
Wiadomość wysłana przez: szogun w 03 Kwietnia 2012, 21:52:15
Kolejny babol, ET22-1008. jakiś nowy pantograf czy co?
ET22-811 jest ok.
Durny 3DS... Używaj nowego EXE albo podmień w 201e-rw.t3d
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: bogie1
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: bogie2

Poza tym źle umieszczony screen.
Tytuł: Odp: Problem z wózkami w ET22-1008 (rekin wysoki).
Wiadomość wysłana przez: Bartek3g w 03 Kwietnia 2012, 22:49:08
Dzięki @szogun,pomogła podmiana wpisów w pliku .t3d .Nie wpadłbym na pomysł by szukać rozwiązania w dziale rotfl.
Temat do zamknięcia.
Tytuł: Odp: Problem z wózkami w ET22-1008 (rekin wysoki).
Wiadomość wysłana przez: PanMechanik w 04 Kwietnia 2012, 00:03:31
U mnie problem był taki sam. Lecz obeszło się bez podmiany wpisów w t3d. Wystarczyło wybranie najnowszego EXE i problem znikł tak szybko jak się pojawił. ;)