- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: szogun w 26 Marca 2012, 18:48:54

Tytuł: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Marca 2012, 18:48:54
Jedno małe pytanko... Czy przewody pneumatyczne na czołownicach kibli są w ogóle do czegoś używane? Czy przy jeździe wielokrotnej wszystko załatwia Scharfenberg?
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 26 Marca 2012, 19:04:15
Tak, przecież musisz w drugiej jednostce jakoś powietrzem w hamulcach ;) Scharfenberg jest tylko od kwestii elektrycznej.
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: youBy w 26 Marca 2012, 19:05:36
Są używane dla pewności połączenia. Często gęsto połączenia w Scharfenbergach są już po prostu nieszczelne.
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Marca 2012, 19:05:57
Tak, przecież musisz w drugiej jednostce jakoś powietrzem w hamulcach ;) Scharfenberg jest tylko od kwestii elektrycznej.
No nie do końca, na wszystkich zdjęciach jakie udało mi się znaleźć jednostki były spięte wyłącznie Schlafenbergiem.
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 26 Marca 2012, 19:26:05
Bo jeśli wszystko działa dobrze to się nie łączy.
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Marca 2012, 19:29:31
To jeszcze jedno pytanie. Zrobić łączenie tych węży w symku czy dajemy statyczne modele?
Tytuł: Odp: Sprzęganie EZT
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 28 Marca 2012, 13:42:53
Myślałem nad tym i skoro również bywają przypadki, że się używa tych węży w rzeczywistości dla pewności połączenia. Warto zrobić ich łączenie w symku.