- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: matek123 w 20 Marca 2012, 17:26:43

Tytuł: Błąd po exporcie do .t3d
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Marca 2012, 17:26:43
Witam. Model w 3ds max wygląda normalnie, a w maszynie wygląda wywrócone na lewą stronę. Co może być nie tak?
Tytuł: Odp: Błąd po exporcie do .t3d
Wiadomość wysłana przez: szogun w 20 Marca 2012, 18:00:49
W maxie użyj Reset XForm (ostatnia zakładka tam gdzie masz Box, Cylinder itd.) po zaznaczeniu submodeli, później Convert To Editable Mesch, zaznaczasz wszystkie polygony i używasz modyfikatora Flip. Po exporcie powinno być ok (dzieje się tak bo na pewno używałeś Mirror).
Tytuł: Odp: Błąd po exporcie do .t3d
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Marca 2012, 18:09:16
Dziękuję, pomogło.
Tytuł: Odp: Błąd po exporcie do .t3d
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 20 Marca 2012, 18:12:48
Swoją drogą słup nie za szeroki?
Tytuł: Odp: Błąd po exporcie do .t3d
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Marca 2012, 18:17:08
Dzięki. Teraz sobie uświadomiłem, że zamiast promienia dałem średnicę.