- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: bohunIC w 17 Stycznia 2012, 11:19:58
-
Bry
Wpadlem na dosc niecny plan, zeby przeprowadzic konsultacje odnosnie trasy. Jak wiecie wydana L61 jest jaka jest - brakuje jej duzo do obecnych standardow o realnosci nie wspomne. Poniewaz prowadze teraz prace na face lifting'iem chcialbym zebyscie w tym watku napisali jakie buble kolejowe pojawily sie w pierwszej wersji:
-gdzie WOS niezgadza sie z hekto,
-gdzie trakcja elektryczna jest zle polozona,
-gdzie brakuje wskaznikow,
-gdzie blednie sa oznaczone tabliczki semaforow,
-gdzie modele wolaja o pomste do nieba,
-gdzie odcinek szlaku jest ''zwalony'' i nie trzyma standardow,
-gdzie ucieka nam realistyczne odwzorowanie terenu, szlaku, modeli,
-no i najwazniejsze czego zabraklo?
Prosze abyscie komentowali to tutaj i wypowiadali sie o bledach i sugestiach. Ja teraz jestem w stanie skorygowac wszystko co jest lub bylo zle. Ale potrzebuje konkrety (najlepiej screen). Mam ograniczony czas.
pzdr
-
Co do trakcji bo to się niestety zawsze rzuca w oczy. Tory główne dodatkowe i boczne. Rozstaw wieszaków powinien być większy niż przy 2 przewodach jezdnych, aktualnie nawet przy 1 przewodzie jezdnym jest tyle samo wieszaków co przy 2 przewodach jezdnych.
-
-Powtarzacz semafora wyjazdowego (w kierunku Sc. Stradom) i wieża (ciśnień?) w HS za blisko peronów.
-Zmiana prędkości drogowej dla toru numer 1 na 50km/h między HS a Blachownią w okolicy kilometra 131.440 (jadąc w kierunku Częstochowy)
-Tarcza ostrzegawcza dla wjazdowego do HS od Częstochowy (tor nr 1) z tego co pamiętam jest 3-komorowa podobnie jak To wjazdowego HS od HN (tu jestem na 100% pewien, że są 3 komory + W19)
-Brak powtarzacza semafora wjazdowego do HN od HS (łącznica)
-Brak ograniczenia 100km/h na rozjeździe nr 7 w HS
-Niezachowane drogi hamowania
Fajnie jakbyś wprowadził pewien stopień zniszczenia dla łącznicy HN-HS gdzie jest drogowa 30. Jak się po niej jedzie to 6 osi dość opornie się wpisuje i czuć ten zły stan toru.
Kilka rzeczy o których wspomniałem masz na zdjęciach jakie Ci podesłałem. Dorzucam dwa rozkłady dla poc. towarowego od strony Stradomia do HN i od HN do Stradomia.
-
-
adsim - Na tym sie wzoruje odnosnie terenu, sygnalizacji i modeli.
machatronik - bede to poprawiac, wtedy zglosze sie do ciebie i przetestujesz ten odcinek i zrobi sie na TIP TOP.
To wieszaki dla pojedynczego drutu jezdnego rozciagnac? nie co 70m? Tak mam to rozumiec?
-
Nie, chodzi o te pionowe części między gónym i dolnym przewodem. OIDP jest 4 metry dla 2 przewodów i 8 metrów dla 1 przewodu.
-
Mam nadzieję, że na filmie nie przeoczyłeś mostu przed Lisowem.
-
Mam nadzieję, że na filmie nie przeoczyłeś mostu przed Lisowem.
Tego?
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=10572.0;attach=40377;image
-
@bohunIC wstaw większy obrazek, bo na tym ciężko cokolwiek dostrzec.
-
Mam nadzieje ze bedzie teraz hektometrarz rzeczywisty i uzwgledniony aktualny WOS
Aktualny WOS dla L61 w zalaczniku
-
A drogowa to ile jest na tym odcinku? Będziemy się do Liswarty po jedynce wlekli 30 minut :P Tak jest w realu.
-
Most jest zrobiony, autorem jest Mytnik
Widok od strony stacji w kierunku na podg. Liswarte. semafory wjazdowe do Lisowa rowniez sa przed mostem.
-
Gładko, taki właśnie jest. Jeśli mogę mieć uwagę, to nie zapomnij posadzić rezonatorów 200+/-5 metrów od urządzeń.
-
Gładko, taki właśnie jest. Jeśli mogę mieć uwagę, to nie zapomnij posadzić rezonatorów 200+/-5 metrów od urządzeń.
Benio - rezonatory juz dawno sa na szlaku i glownych przejazdowych na stacji. Ja teraz sie glowie nad SRK i modelami Mytnik'a.
Tak, mam zamiar odwzorowac jak tylko sie da stan torow i terenu. Czyli towarem ladujemy 30km/h, TLK po lewym tak jak to jest teraz.
-
Ja wiem, że są. Widziałem po screenach. Chodziło mi o zachowanie odległości.
-
Ja wiem, że są. Widziałem po screenach. Chodziło mi o zachowanie odległości.
200m +/- pare metrow. Na tej poprawionej sieci trakcyjnej mi zalezy tez ale no jak to sie mowi - bedzie jak bedzie.
-
A drogowa to ile jest na tym odcinku? Będziemy się do Liswarty po jedynce wlekli 30 minut :P Tak jest w realu.
No 120 dla calego na wiekszosci odcinka Lubliniec-Czestochowa.Ale jak wiemy jest mnostwo zwolnien Niby do 2015 maja zmodernizowac cala lin.Zobaczymy.
EDIT: Dodalem predkosci drogowe welug PLK -dla osobowych i towarowych
-
Za krótki peron w HS (widać również na filmie w ok 33min)
Czy w rzeczywistości profil pionowy toru (szlaku) jest niezmienny po za jednym odcinkiem (pomiędzy HS, a Lublińcem) ?
-
Na załamaniu profilu zrób porządne łuki pionowe.
-
Za krótki peron w HS (widać również na filmie w ok 33min)
Czy w rzeczywistości profil pionowy toru (szlaku) jest niezmienny po za jednym odcinkiem (pomiędzy HS, a Lublińcem) ?
Na pewno nie. Nie pamiętam jak się nazywała stacja zaraz za Herbami Starymi w kierunku Lublińca, ale zaraz za stacją jest pochylenie w górę, 2km przed stacją jest pochylenie w dół i raczej też nie jest ono równomierne. Przed samym Lublińcem zaraz za Podg też jest lekki załom góra->dół. Nie ma tam jakichś stromych pochyleń, ale na filmiku można wyczaić zmianę pochylenia.
Najlepszym wyjściem jest zobaczyć w archiwa PLKi czy nie ma jakichś starych pdfów dotyczących rewitalizacji toru nr 2 i obadać profil linii.
-
Moze na poczatek wymien zestaw slupow i wysiegnikow od sieci trakcyjnej na taki, ktory zachowuje skrajnie taboru.
-
Czy w rzeczywistości profil pionowy toru (szlaku) jest niezmienny po za jednym odcinkiem (pomiędzy HS, a Lublińcem) ?
Nie, jest więcej takich odcinków.
-
Bry!
Troche mnie nie bylo tu ale mialem kilka podrozy sluzbowych i czasu jak na lekarstwo. Na szczescie wrocilem i dzialam dalej!
Wesolego jajka tak pozatym:)
-
Przede wszystkim brakuje wszelakiego rodzaju rozmów radiowych (oprócz tych, które są) i zapowiedzi stacyjnych, tak aby jeszcze bardziej je urealnić - to musimy zmodernizować we wszystkich sceneriach. Oczywiście służę swoją osobą i mojego bezpośredniego współpracownika w tym nurcie @Tomaszek_Lodz. Proszę tylko o konkretne teksty do nagrań, a reszta należy do nas.
-
@bohunIC, może Ci się przyda ;)
-
Bardzo dobre @Mechatronik!
Przyda mi sie jak bede poprawiac ostatni juz odcinek od HS do Czestochowy Osobowej. Teraz wjezdzam juz do Jawornicy/Lublinca wiec niepowinno byc dlugo.