- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: pozdze w 31 Grudnia 2011, 12:01:06

Tytuł: Eventy czasowe.
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 31 Grudnia 2011, 12:01:06
Czy jest jakiś sposób na eventy odpalane czasowo? Coś ktoś, kiedyś pokazywał taki event na to, ale nie mogę tego teraz znaleźć. Nie chodzi mi tu o stosowanie kosmicznych opóźnień rzędu kilku tysiecy sekund.  Potrzebuje odpalić event po 2h od startu symulacji i samo opóźnienie multipla się do tego nie nadaje.
Tytuł: Odp: Eventy czasowe.
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 31 Grudnia 2011, 12:04:57
A może być o określonej godzinie? Jak tak, to czytaj 1.1.12 (EventLauncher) w scenery.doc .
Tytuł: Odp: Eventy czasowe.
Wiadomość wysłana przez: Ra w 31 Grudnia 2011, 12:06:24
Są tylko opóźnienia czasowe jak napisałeś oraz uruchomienie o określonej godzinie (wpis time w scenerii i godzina w eventlauncherze). Zobacz też scenerię AI_start z załącznika do tej wiadomości:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19208.msg229679.html#msg229679

W Scenery.doc jest informacja o formacie godziny w postaci hh:mm, tymczasem uruchomiony został format hhmm. Podczas wczytywania wyświetla się ta godzina w logu.
Tytuł: Odp: Eventy czasowe.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 31 Grudnia 2011, 12:08:50
Możesz użyć eventlaunchera, w który będzie nastawiony na 2 godziny później niż czas startu :) Możesz też użyć eventlaunchera, który będzie się wyzwalać co 7200 sekund.

EDIT: został uruchomiony taki, bo nie umiałem wtedy wczytać czasu rozdzielonego dwukropkiem.
Tytuł: Odp: Eventy czasowe.
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 31 Grudnia 2011, 13:11:12
Dzięki koledzy!