- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: MaciejM w 26 Grudnia 2011, 23:33:01
-
Problemik proszę Państwa,
pobrałem nowy wagonik Sgs i podczas ładowania (próbowałem na exe najnowszym i oryginalnym z PC 2010) występuje błąd: Cannot find sound [1007]pisk_406R416.wav. Plik ten znajduje się w folderze /sounds. Ponowne wypakowanie paczki z wagonami nic nie dało. Dzieje się tak niezależnie od scenerii. Wagony podmieniam za pomocą startera. U kogoś to jeszcze występuje?
-
@maacius5991 czemu używasz wersji 148 skoro wyszło nowe exe 291? Na początek spróbuj zamienić exe. Na 148 nie raz różne kwiatki się dzieją i nie ukrywajmy w stosunku do nowego exe jest to wersja mocno nieaktualna. Próbowałeś wstawić ten wagon za pomocą wpisów do scenerii? Upewnij się też czy na pewno masz ten dźwięk w sounds, bo ten komunikat wskazuje, że go nie masz.
-
Przecież kolega napisał, że sprawdzał na obu exe. Poza tym exe raczej nie ma tu nic do rzeczy. Sprawdź dokładnie, czy paczka dobrze się pobrała i czy wszystko się wypakowało oraz czy nie ma literówek w nazwach.
-
Uruchomiłem na najnowszym exe .291, wagony wstawiłem za pomocą wpisów z pliku info.txt i wszystko jest ok. W takim razie zaleca się używać na tym właśnie exe :)
-
U mnie pomogła zmiana nazwy pliku z [1007]pisk_406R416 na [1007]pisk, oczywiście i w katalogu sounds i w pliku .mmd wagonu. Uruchamiałem na exe z paczki z całościowej.
Edit: Trochę się spóźniłem...
-
Plik jest dobry nie trzeba w nim nic zmieniać. Pamiętajcie, że zanim te wagony ujrzały światło dzienne były szlifowane i testowane tak więc wiecie, to musi działać, nie ma to tamto :).
-
A ja powiem, że u mnie jest ten sam błąd z tym dźwiękiem, do tego jeden wagon, tzn. kontener zamiast na długość wagonu to idzie w dół na szyny.
-
Hmmm dziwne rzeczy. Skasuj e3d ładunków i sprawdź ponownie. I znowu to samo, powiedz czemu używasz wersji exe 148 skoro została wydana nowsza wersja exe? Poza tym już pisałem na 148 czasem nie raz różne kwiatki się dzieją.
Uruchomiłem na najnowszym exe .291, wagony wstawiłem za pomocą wpisów z pliku info.txt i wszystko jest ok. W takim razie zaleca się używać na tym właśnie exe :)
-
A ja powiem, że u mnie jest ten sam błąd z tym dźwiękiem, do tego jeden wagon, tzn. kontener zamiast na długość wagonu to idzie w dół na szyny.
Brak hierarchii w modelu kontenera z20b20.
-
A ja powiem, że u mnie jest ten sam błąd z tym dźwiękiem, do tego jeden wagon, tzn. kontener zamiast na długość wagonu to idzie w dół na szyny.
Brak hierarchii w modelu kontenera z20b20.
Hierarchii czyli? Proszę jaśniej :)
-
W tym pliku znajdują się dwa niezależne modele, tzn. parametr Parent: ma wartość none. Aby wyświetlały się prawidłowo trzeba wstawić tzw. banana.
-
Ja zmieniłem te exe na to co niedawno wyszło, exe291. Zmieniłem potem nazwę na ''eu07'' ale mam niebieską sieć trakcyjną i w ogóle jest jakoś tak dziwnie jasno.. Ale dźwięk i kontener już prawidłowo działa.
-
Nic tutaj dziwnego nie widzę. Trakcja nie jest niebieska tylko jak już ma odcień zielony. Nie ma w tym nic dziwnego ,bo druty są miedziane. W symulatorze występują dwa rodzaje przewodów, miedziane i aluminiowe.
-
Pewnie movelight albo doubleambient knocą.
-
Witam serdecznie.
Wagony działają bez problemu na starszym także exe ale trzeba zmienić nazwe pliku - plik [1007]pisk_406R416 zamienić na [1007]pisk. tak jak to powiedział kolega idzi1910.
Natomiast jeśli chodzi o teksture ładunku kontenera z20b20 aby poprawnie wyglądała należy zmienić w notatniku w pliku t3d ładunku z20b20.t3d na następujące wpisy:
Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: true
oraz:
Parent: banan
Type: Mesh
Name: 20
Anim: true
i wszystko śmiga bez problemu.
Pozdrawiam.
-
Spokojnie, niedługo będzie poprawiona paczka w publikacjach, ale dziękuję za chęci wytłumaczenia to użytkownikom:)