- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Irek_Wd w 24 Grudnia 2011, 10:33:43
-
Witam bardzo gorąco. Pobrałem teksturę EN57-1184 w barwach województwa Pomorskiego, jednak rainsted nie widzi "kibelka" o tym numerze. W pliku .txt pisze coś o wpisach do pliku textures.txt jednak nie wiem, w którym miejscu je umieścić żeby niczego nie zepsuć. Proszę o pomoc.
-
Wpisy do textures.txt umieszczasz całkiem na dole w następującej kolejności: najpierw człon RA, następnie RB a potem S. Textures.txt znajduje się w: folder główny MaSzyny/dynamic/pkp/en57_v1/textures.txt.
Przykład:
EN57-974RA.tga=6BAII,EN57-RA,EN57-RARED
EN57-974RB.tga=6BBII,EN57-RB,EN57-RBRED
EN57-974S.tga=6BSII,EN57-S,EN57-SRED
Tak zrób ze swoim wpisem, tylko skopiuj go z pliku info.txt.
-
Ludzie ręce opadają. @Irek_Wd przeczytałbyś plik informacyjny dołączony do paczki to byś wiedział.
Tekstura EN57-1184 w barwach województwa pomorskiego. Należy ona do Urzędu Marszałkowskiego. Zdjęcia i teksturę wykonał ''inowroclawpkp'', a licznych poprawek dokonał ''sebalorek''.
1. Należy wypakować do głównego folderu MaSzyny.
2. Potem wejść w folder: dynamic/pkp/en57_v1 i do pliku TEXTURES.TXT wkleić:
EN57-1184RA.tga=6BAII,EN57-RA,EN57-1184RA
EN57-1184RB.tga=6BBII,EN57-RB,EN57-1184RB
EN57-1184S.tga=6BSII,EN57-S,EN57-1184S
3. Wpis do scenerii:
node 800 0 en57-1184ra dynamic pkp\en57_v1 en57-1184ra 6baII 0.0 headdriver 55 50 Passengers enddynamic
node 800 0 en57-1184s dynamic pkp\en57_v1 en57-1184s 6bsII 0.0 connected 55 20 Passengers enddynamic
node 800 0 en57-1184rb dynamic pkp\en57_v1 en57-1184rb 6bbII 0.0 connected 39 30 Passengers enddynamic
4. Na końcu trzeba w starterze wejść w zakładkę "Tabor Posiadany" i kliknąć "Sprawdź posiadany tabor".
------------------------
Robert G., Sebastian L.
grudzień 2011
Prościej się już tego wytłumaczyć nie da.
-
W przypadku EN57-2000 da się odpuścić wpisy do scenerii. Myślę,że w tym przypadku też. Ja z wpisywaniem na razie dam se siana żeby nic nie rozwalić.
-
Nie rozumiem takiego myślenia kompletnie. Czemu? Dlatego, bo najpierw nie jesteś pewny gdzie umieścić wpisy do textures.txt (co wyjaśnia moim zdaniem dogłębnie plik info.txt, prościej się już tego wytłumaczyć chyba nie da) po czym nagle ni z gruchy ni z pietruchy wyjeżdżasz z wpisami do scenerii nowego SPOTa. Co ma piernik do wiatraka? Pisałem już do czego są potrzebne wpisy do scenerii i kiedy się je stosuje. Jesteś widzę bardzo oporny na czytanie ze zrozumieniem.
-
A nikt ci nie mówił,że jestem zielony w sprawach dotyczących programowania? Raz już zrąbałem sobie MaSzynę wpisem dotyczącym SM31 (to dawno było) więc podchodzę do tego z okropnym dystansem. a co ma SPOT do tego? przeczytaj dobrze ten temat: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20192.0.html
-
A nikt ci nie mówił,że jestem zielony w sprawach dotyczących programowania?
? :D
To że jesteś zielony nie zwalnia z zapoznania się z readme.html oraz wątków na forum.
-
A nikt ci nie mówił,że jestem zielony w sprawach dotyczących programowania? Raz już zrąbałem sobie MaSzynę wpisem dotyczącym SM31 (to dawno było) więc podchodzę do tego z okropnym dystansem. a co ma SPOT do tego? przeczytaj dobrze ten temat: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20192.0.html
Nie nikt mi nie mówił. Co do tego ma programowanie? Czytam ten wątek nie raz i moim zdaniem nie ma za wiele wspólnego z tym. Ten dotyczy wpisów do textures.txt, a tamten wpisów do scenerii, jak i samego SPOTa.
-
@Irek_Wd Cóż. Nie chcesz zapoznać się ze strukturą symulatora (czytając "readme") - Twoja brocha. Boisz się skopać symulator? - Stosuj zachowawcze działania. Twórcy exeka myśląc Twoim sposobem w ogóle by nic nie wydawali, żadnych poprawek, twórcy model i tak samo, gdyż każdy bałby się skopania symulatora.
Pisałem o Twoim przypadku, abyś zastosował/stosował działania zachowawcze, czyli: RÓB KOPIĘ ZAPASOWĄ plików wrażliwych na zmiany. W przypadku skopania sobie czegoś jesteś w stanie przywrócić symulator do poprawnego działania. Ale jeśli się nie chce - idzie się na forum, pisze "banialuki": kto tu pisze, abyś "programował"? "Programowanie" polega na wklepaniu/skopiowaniu kilku linijek wpisów podanych przez userów chcących Ci pomóc a co za tym idzie samodzielnie b·będziesz mógł zmieniać dowolny skład. Ale jeśli się nie chce - nie moja sprawa.
-
O ja głupi debil wklepałem to do textures.INI, a nie do textures.txt. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.
-
Zatelepało mną. Ile razy mają Tobie pisać o konieczności czytania plików tekstowych? W tym temacie zauważyłem 2 razy. Co innego gdybyś zastosował się do opisu a nadal występował by problem. Przeglądając Twoje posty napiszę: "Irku_Wd, nie idźcie tą drogą".