- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: youBy w 09 Grudnia 2011, 20:32:01
-
Ostatnimi czasy miałem okazję zapoznać z pewną bardzo ciekawą metodą modulowania dźwięków z wykorzystaniem kilku plików jako stopni pośrednich. Polega on na oddzielnym modulowaniu głośności i częstotliwości każdego z dźwięków składowych oraz stopniowe zgłaśnianie i wyciszanie każdego dźwięku składowego. W załączniku dwa wykresy — głośności oraz szybkości odtwarzania dźwięków składowych. Oczywiście na tę charakterystykę głośności będzie nakładana głośność dźwięku jako całości.
Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi odnośnie tego i tylko tego zagadnienia?
-
Brak opisu osi x i y ;). Wygląda ciekawie, przydało by się sprawdzić jak to będzie brzmiało w praktyce.
-
Przydałoby się jakiś dźwięk w ten sposób przygotować, najłatwiej chyba by było to zrobić na dźwięku silnika spalinowego w lokomotywie spalinowo-elektrycznej.
X: obroty silnika elektrycznego na minutę
Y1: głośność dźwięków
Y2: szybkość odtwarzania
-
Takie pytanie (jeśli oczywiście mogę je tutaj zadać) .Czy dźwięk turbosprężarki będzie elementem składowym dźwięku obrotów silnika, czy tak jak dotychczas: oddzielny dźwięk silnika i oddzielny dla turbo?
-
Takie pytanie (jeśli oczywiście mogę je tutaj zadać) .Czy dźwięk turbosprężarki będzie elementem składowym dźwięku obrotów silnika, czy tak jak dotychczas: oddzielny dźwięk silnika i oddzielny dla turbo?
Oddzielnie, te urządzenia działają inaczej. Oczywiście turbosprężarka zależy od silnika, ale nie jest to sztywna relacja.
-
Planujesz wprowadzić włączanie się turbo dopiero od wybranych pozycji, a nie bez przerwy od początku, tak jak jest teraz?
-
Nie. Nie ma klapki przy turbosprężarce otwieranej w zależności od pozycji nastawnika. Zależy to od obciążenia silnika, więc należy to zrobić w taki sposób, aby odpowiednio turbo reagowało bez sztucznego wyłączania. Zresztą jest to oddzielna kwestia, która jest do przemyślenia w ramach wątku „remastering dźwięków”.