- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: matek123 w 07 Grudnia 2011, 19:10:21
-
Witam. Jak zrobić LODa w 3ds max obiektowi, który można wyeksportować do .t3d żeby można było wstawić na scenerię. Najlepiej jakby była instrukcja z obrazkami.
-
W tym przyklejonym temacie jest poradnik robienia LOD: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14390.0.html :)
-
A co to jest banan? To jest plane o współrzędnych punktów 0 0 0 nazwany banan?
Edit: Już doczytałem.
-
Na przyszłość proponuję nie tworzyć dwuznacznych tematów.
-
Nazwę tematu zmieniłem za jednoznaczną.
Dodano 8.12.2011
Jakiego modyfikatora użyć żeby za mapować tablice rozkładu z teksturą? Plik tekstury składa się z przodu gabloty i prostokąt którym chce za mapować boki, górę i słupki. Ewentualnie przeszło by, gdyby były dwa pliki .tga do modelu?
-
No łączysz obydwa pliki graficzne, a potem przy modelowaniu poszczególnych plane obiektu mapujesz w Unwrap Map.
-
Możesz objaśnić jak korzystać z unwrap map?
-
http://youtu.be/wTykNvUi9rY