- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: matek123 w 07 Grudnia 2011, 19:10:21

Tytuł: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 07 Grudnia 2011, 19:10:21
Witam. Jak zrobić LODa w 3ds max obiektowi, który można wyeksportować do .t3d żeby można było wstawić na scenerię. Najlepiej jakby była instrukcja z obrazkami.
Tytuł: Odp: Jak zrobić LODa
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 07 Grudnia 2011, 19:12:30
W tym przyklejonym temacie jest poradnik robienia LOD: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14390.0.html :)
Tytuł: Odp: Jak zrobić LODa
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 07 Grudnia 2011, 19:24:08
A co to jest banan? To jest plane o współrzędnych punktów 0 0 0 nazwany banan?
Edit: Już doczytałem.
Tytuł: Odp: Jak zrobić LODa
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 07 Grudnia 2011, 19:25:22
Na przyszłość proponuję nie tworzyć dwuznacznych tematów.
Tytuł: Odp: Jak mapować złożony element.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 07 Grudnia 2011, 19:36:18
Nazwę tematu zmieniłem za jednoznaczną.
Dodano 8.12.2011
Jakiego modyfikatora użyć żeby za mapować tablice rozkładu z teksturą? Plik tekstury składa się z przodu gabloty i prostokąt którym chce za mapować boki, górę i słupki. Ewentualnie przeszło by, gdyby były dwa pliki .tga do modelu?
Tytuł: Odp: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 08 Grudnia 2011, 16:29:59
No łączysz obydwa pliki graficzne, a potem przy modelowaniu poszczególnych plane obiektu mapujesz w Unwrap Map.
Tytuł: Odp: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 08 Grudnia 2011, 16:35:24
Możesz objaśnić jak korzystać z unwrap map?
Tytuł: Odp: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 08 Grudnia 2011, 16:40:52
http://youtu.be/wTykNvUi9rY