- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: PanMechanik w 11 Listopada 2011, 20:44:21
-
Coś co, każdy Maszynowicz wiedzieć powinien. http://www.funtest.pl/test/lokotest54/.
Możliwe, że już było, ale ja się z tym na forum nie spotkałem.
-
Ale ma kilka błędów. Moc Pt47 to ok 1633 KM a tego w odpowiedziach nie ma, tylko są jakieś inne, minimalnie +/- 150 KM. A poprawna to 1500 KM.
-
Ja nie rozumiem pytania o silnik w SM30 bo moim zdaniem 2 odpowiedzi są prawdziwe.
-
Albo: " Jakie są zabezpieczenia w Polskich lokomotywach?". Przykładowo zabezpieczeniem przed wejściem na lokomotywę może być zamek w drzwiach. Gdyby było to pytanie otwarte, możliwości odpowiedzi są nieograniczone.
-
Albo: " Jakie są zabezpieczenia w Polskich lokomotywach?". Przykładowo zabezpieczeniem przed wejściem na lokomotywę może być zamek w drzwiach. Gdyby było to pytanie otwarte, możliwości odpowiedzi są nieograniczone.
To też jak kiedyś pokazał w Roftl mechatronik, niektóre lokomotywy nie mają shp.
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=17607.0;attach=35592;image
Link u mnie nie działał, dodałem ;image na końcu.
Kamils
Więc dorzucę bezpośredni link do tej wiadomości: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17607.msg227844.html#msg227844
Przecież Moderator wyraźnie napisał, ze poprawił link.
REWIZOR
-
No cóż pomału i do TEM2 montują już SHP choć podobno ruski EPK jest dużo lepszy od nowomodnej elektroniki.nA idąc dalej tym tematem to w SM03 czy SM30 albo niektórych parowozach nie ma w ogóle żadnego CA ani SHP. Ale moim zdaniem pytanie akurat jest dobrze sformułowane.
-
Nie ja te pytania układałem. Tylko podałem link do stronki. :)