- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 12:35:03

Tytuł: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 12:35:03
Grzebałem w ustawieniach pociągu EN57 ponieważ za wolno się zbierał i coś przeustawiłem i teraz kibel mi wogóle nie hamuję. Prosiłbym aby mi ktoś dał z katalogu
dynamic\pkp\en57_v1następujące pliki:
6bai.chk
6baii.chk
6bbi.chk
6bbii.chk
6bsi.chk
6bsii.chk
.

Dziękuję i pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: jussi19 w 06 Listopada 2011, 12:43:28
http://eu07.pl/userfiles/4818/priv-En57.rar
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 12:46:01
Bardzo dziękuje, można zamknąć.

PS: Kiedyś miałem wstawić na 4shared całą MaSzyne żeby każdy mógł sobie jakiś plik pobrać który miał zepsuty itp. A samemu mi się to przytrafiło :)
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: Benek w 06 Listopada 2011, 12:48:13
Jest coś takiego jak katalog dodatków.
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 06 Listopada 2011, 14:55:09
@Mihajew, może wolno się zbierał, bo jechałeś na I nastawie, a jest jeszcze II?
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 15:43:06
@Mihajew, może wolno się zbierał, bo jechałeś na I nastawie, a jest jeszcze II?

to może dlatego on w przód miał nastawnik 2 razy, 1 neutralny i 1 wsteczny. A zastanawiałem się czemu tak jest. Sprawdzę różnicę czy będzie się szybciej zbierał.
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 06 Listopada 2011, 15:50:57
Tak z ciekawości się zapytam kiedy stosuje się I a kiedy II pozycję nastawnika kierunkowego?
Tytuł: Odp: Ustawienia EN57
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 06 Listopada 2011, 16:05:44
Na I pozycji EZT ma mniejsze przyspieszenie jak na II. I pozycja stosowana jest tam gdzie nie ma potrzeby, albo nie można się zbytnio rozpędzić - np manewry. II pozycja nastawnika kierunkowego natomiast służy do "zwykłej" jazdy bez ograniczenia przyspieszenia jednostki.