- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: przem710 w 02 Września 2011, 15:35:59
-
Aby nie zakładać nowego tematu odnośnie postoju lokomotyw, skorzystam z tego wątku.
Szukam informacji o odstawionych EU07/EP07 oraz miejscach ich postoju, lub lokomotywach będących aktualnie w naprawach.
-
Jak z szansą focenia na Brachowskiej szopie? Swego czasu wiem że było ciężko z pozwoleniem.
-
@przem710, jeżeli chodzi o odstawione siódemki to jest ich trochę na warszawskiej Olszynce.
-
Nie tylko EU07 tam stoją, SU45 również chociażby SU45-101, która jest znana z tego że jak jeszcze pracowała, duża grupa maszynistów poświęcała swoje życie tej lokomotywie (odkładali pieniądze na malowanie, naprawiali ją i inne czynności techniczne).
-
Jak z szansą focenia na Brachowskiej szopie? Swego czasu wiem że było ciężko z pozwoleniem.
Powiem tak, ja pracuję w torach i mnie wszyscy znają, więc sobie cykam zdjęcia kiedy chcę. Połowa szopy się ze mnie śmieje, że jestem jakiś czub kolejowy. Jednak jak coś się pojawi nowego, to każdy pyta czy widziałem i robiłem zdjęcia nowego taboru.
-
@Tyrystor, nie musisz mówić co tam stoi, widać to na fotce, a pytanie dotyczyło tylko siódemek.
-
Wojtek, a możesz podać numery tych lokomotyw? Na zdjęciach za dużo nie widać.
-
Ze zdjęć udało mi się zidentyfikować:
- EU07-473
- EU07-493
- EP07-233
-
Przepraszam za małe OT ale zawsze mnie to zastanawia. Dlaczego loki idą do kasacji zamiast zostać sprzedane? Przecież złomowanie też kosztuje, a podobno popyt na tabor jest.
-
Bo czasem usterka jest na tyle poważna że naprawa kosztuje "fortunę", a kasacja lokomotywy jest tańsza. Sprzedaż starej/popsutej lokomotywy np. prywatnemu przewoźnikowi, nie był by zainteresowany taką ofertą np. od PKP.
-
To nie zawsze tak działa. Pamiętasz grubą akcję gdy Cargo masowo kasowało loki? Kasowali, bo ZTCW sprzedając wzmacniali by zaplecze taborowe konkurencji.
-
To może teraz szopa niedaleko moich okolic.
Lokomotywownia Czeremcha - "Skarby Podlasia"
SM03-204
SU45-030, SU45-060, SU45-027, SU45-243, SU45-242, SU45-224, SU45-236, SU45-249, SU45-230
SM42-780, SM42-301, SM42-064, SM42-104, SM42-032, SM42-680, SM42-182, SM42-034
Tp4-148
EW90-28
9 Fiatów, 8 Stonek, jedna TPta, jeden kaczorek i pudło EW90
Wszystko w krzakach.
Wiem że dwa fiaty poszły do PESY na modernizację ale które to już nie wiem.
http://kolejowesiedlce.allalla.com/albums/userpics/10002/Czeremcha28129.jpg
http://kolejowesiedlce.allalla.com/albums/userpics/10002/SU45-242_SU45-343_SU45-241Lok_czeremcha.JPG
-
Tyrystor — mógłbyś tego 248 obfocić na tekstury jak najbardziej to możliwe?
A co do sprzedaży – myślicie, że taki Bronek Plata nie byłby zainteresowany? Myślicie skąd CTL ma byki? Albo DB.
-
@Patrykos było by ciężko, bo jeden bok stoi przy ścianie hali i nie ma jak zrobić drugiego boku. Już próbowałem się dogadać z dyspozytorem o przestawienie go, ale niestety on by tylko miejsce zajmował.
-
@Patrykos było by ciężko, bo jeden bok stoi przy ścianie hali i nie ma jak zrobić drugiego boku. Już próbowałem się dogadać z dyspozytorem o przestawienie go, ale niestety on by tylko miejsce zajmował.
Próbuj, próbuj. Bok od tej ściany może być fotografowany bez zoomu.
-
Ale i tak może to być ciut niewykonalne :D http://www.garnek.pl/ficek/15621213/et22-248 (http://www.garnek.pl/ficek/15621213/et22-248).
-
Jeśli się chce to da. Jest wiele sposobów żeby ten bok obfocić. Jeśli się nie da na poziomym to można pionowym próbować.
-
Jak zapewne słyszałeś rozróżniamy trakcję: konną, parową, spalinową i elektryczną.
W skrajnych przypadkach, gdy nie ma loka podkłada się drąga pomiędzy czołownicę a torowisko i na zasadzie dźwigni wprawia w ruch pojazd. Wypchnij ,,byczka" parę metrów za halę, zrób swoje i wepchnij z powrotem ;)
Bocznica.
REWIZOR