- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: hexy w 25 Sierpnia 2004, 21:11:10
-
No wlasnie... Zwracam sie z prosba do uzytkownikow tego programu o pomoc. Chodzi mi o hierarchie obiektow. Bez niej modele t3d po wstawieniu w scenerie sie rozsypuja. Prosze zatem o wyjasnienie jak robi sie taka hierarchie bo nigdzie nie moge znalezc info na ten temat... Z gory dziex
-
Nikt z modelarzy nie pomoże koledze??? Co za chamstwo :> !!!!!
Oto przepis na hierarchiowe ciasteczka ;) :
1. Wciśnij Ctrl+A
2. W Menu daj Graph Editors->New Schematic View
3. Otwiera sie okno. W oknie odznacz pierwszy objekt. Reszty nie odznaczaj!
4. Potem kliknij na przycisk (http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/maszyna/button1.gif) Przeciągnij wszystkie objekty w tym oknie na ten odznaczony objekt.
5. Jeśli utworzyłeś jeszcze potem dodatkowe objekty, zaznacz wszystko i w tym oknie daj przycisk (http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/maszyna/button2.jpg) .
6. Potem robisz jeszcze raz punkty od 1 do 4.
Hierarchiowe ciasteczka gotowe!
Tego wprawdzie uczył mnie Kakish. Troche nie jarzyłem co on tam pisze, to musiałem sam sie męczyć. Szukałem, szukałem po opcjach w 3ds aż w końcu znalazłem :)
Pozdrawiam.
-
Dzieki za pomoc, jakos sobie juz z tym poradzilem...
Pozdrawiam