- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 21 Lipca 2011, 21:52:49
-
Na zdjęciu poniżej jest kabina lokomotywy E1004 (201Eg) i nad nastawnikiem jest 4 manometr. Czemu on służy? W Polskiej ET22 mamy (od lewej) cylinder hamulca, przewód główny i zbiornik główny.
-
Ja taki lekki OT zrobię, ale dotyczy kabiny i poniekąd manometrów. Powie mi ktoś, jak się tym hamuje? Bo za pierona nie widzę tu kranów hamulca :d
-
Skoro to jest pro ET22, to gdzieś obok nastawnika. Pewnie aparat nie ujął tego.
-
Hmmm... Ja bym powiedział, że to rączka najbardziej po lewej.
-
Mi się wydaje, że kran hamulca to ten podobny do nastawnika w ET22-20xx drążek. (Jak źle napisałem to proszę o zwrócenie uwagi to poprawie.)
-
Skoro to jest pro ET22, to gdzieś obok nastawnika. Pewnie aparat nie ujął tego.
Według tego opisu to fota załączona przez @Tyrystor'a ukazuje kabinę we większości.
1. Przeróbki były fabryczne (typ 201Eg)
2. Zakres zmian (na tyle ile pamiętam):
-obniżenie dachu i inna zabudowa urządzeń na dachu (inna skrajnia taboru)
- pantografy połówkowe
-inny układ żaluzji (więcej)
-skuteczniejsze filtry przeciwpyłowe
-stanowisko mechanika po lewej
-brak narożnych okienek
-klimatyzacja kabin
Na pewno stanowisko mechanika jest po lewej stronie. Więc wajcha od hamulca nie znajduje się raczej obok nastawnika.
Źródło http://forumtt.pl/viewtopic.php?t=3383
-
@Sawi tu się mylisz, te lokomotywy przez kilka lat jeździły z narożnymi szybami, dopiero później zaczęto "zabijać" je ponieważ słońce świecące te szybę łamało kąt światła i oślepiało maszynistę.
1. E1004 podczas jazd próbnych w Polsce.
2. E1003 po sprowadzeniu do Polski na zamówienie CTL-u.
Ale mnie nadal zastanawia, po co jest 4 manometr, ktoś pytał również gdzie jest kran hamulca. Hamulce zasadniczy i pomocniczy to są 2 dźwigienki na lewo obok nastawnika.
-
W internecie można dorwać artykuł z "Koleje małe i duże" dotyczący 201Eg. Wspominają tam o hamulcach i ich umiejscowieniu aczkolwiek zbyt wielu szczegółów tam nie ma.
http://eu07.pl/userfiles/3948/priv-ET22-201Eg.pdf
-
Ja sobie jednak nie mogę wyobrazić, jak "spolonizowano" te byki. Przecież na nich powinny być jakieś ślady bo pobycie w Maroku, natomiast nie różnią się niczym od normalnych ET22.
-
Ja słyszałem, że różnią się obudową boczników. Jak to jest na prawdę, nie mam bladego pojęcia. Pewnie jest to kompletną bzdurą.
-
Ja sobie jednak nie mogę wyobrazić, jak "spolonizowano" te byki. Przecież na nich powinny być jakieś ślady bo pobycie w Maroku, natomiast nie różnią się niczym od normalnych ET22.
Masz jedną żaluzję więcej na dachu.