- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: pozdze w 11 Lipca 2011, 03:51:27
-
Pragnę złożyć wniosek racjonalizatorski dotyczący SM42. Mianowicie uważam, że w tej lokomotywie powinny być dwa rodzaje tekstur. Pierwsza dla AI taka jak obecnie druga do prowadzenia przez użytkowników z przezroczystymi szybami. Nie muszę chyba wymieniać zalet i wygód jakie z tego rozwiązania płyną podczas jazdy w pozycji wychylonej. Co koledzy teksturowcy na to? Da się . Pomożecie?
-
To nie jest takie proste. Jak naciśniesz F4 i spojrzysz wtedy w stronę kabiny, zobaczysz pustkę. Należałoby więc zrobić też wtedy uproszczone wnętrze. Ale skoro ono będzie, to czemu by nie zrobić tak wszystkich tekstur. Można pójść krok dalej i zrobić tak w każdej lokomotywie czy wagonie :> Chyba jednak będzie prościej, jak samemu wykonasz taką teksturę na własny użytek.
-
Jeżeli chcesz na własny użytek coś takiego zrobić, najprościej będzie na teksturze w miejscu szyb dać kanał alpha i wstawić do mmd w sekcji models wpis:
lowpolyinterior: model_kabiny.t3d
W miejscu "model_kabiny.t3d" wstawić nazwę modelu kabiny używanego w danej wersji stonki.
Tyle, że po takiej operacji przy patrzeniu z zewnątrz w kabinie mogą powstawać dziury, OIDP może się tak dziać przy nakładaniu się na siebie przezroczystych tekstur.