- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Patrykos w 10 Lipca 2011, 18:09:54
-
Witam!
Proszę o oddanie głosu w ankiecie i odpowiedzenie w tym temacie dlaczego tyle a nie mniej/więcej. Dozwolona jest zmiana głosu. Proszę wziąć pod uwagę dokładność wykonania detali, charakter wagonu etc.
-
Może być dużo, byle z sensownym użyciem LOD. Duże znaczenie ma tutaj ilość wagonów tego typu w przeliczeniu na pociąg/scenerię. Jeśli są to jednostkowe egzamplarze, to można by się pokusić o większą wartość, jeśli jednak jest to masowy tabor, np. węglarki, to wypadałoby się tutaj ograniczyć. Mój wstępny głos, to 20–40 tysięcy trójkątów, aczkolwiek trzeba wziąć poprawkę na to, co napisałem wcześniej.
-
Według mnie 10-20k na wagon, to wystarczająca ilość trójkątów możliwych do wykorzystania. 20k to nawet za dużo. Wagony nie muszą mieć wymodelowanego każdego detaliku. Moje wagony mają po 9k (sis), 12k (uacs) i 15k (uaaikks) i według mnie jest to wystarczające (z czego dla przykładu, sam wózek P64 w uaaiksie waży 3,5k, więc oba wózki, to 50% trójkątów modelu). Nie czułem się ograniczony, a modelowałem to, co według mnie powinno być w 3D.
-
Dokładnie. Bdhpumn ma coś ok 12 tysięcy Poly, a 152A zamyka się w 11 tysiącach.
-
Powinien mieć tyle, żeby dobrze wyglądał. Za to powinien mieć jak najmniej submodeli i tylko tam, gdzie to konieczne (animacje, wymóg innej tekstury). Widziany z daleka powinien mieć około 12÷100 trójkątów w jedynym wyświetlanym wtedy submodelu.
-
Dla uwiarygodnienia ankiety można by dodać opcję "nie mam zdania", aby nie było zafałszowanych głosów, od osób bez minimalnej wiedzy w modelowaniu, ale zagłosują jak "większość".
-
Głównie zależy to od tego jak zbudowany jest wagon. Jeżeli dużo 'winklów' to wyjdzie więcej. Postawiłem na 20k-40k Mój sgs nie ma nawet 10k i myślę wygląda nieźle. Ważne żeby było estetycznie.
-
Głosu się nie da zmienić?
Chciałem postawić na 20-40k z użyciem LoD na sensownym poziomie, by widać szczegółowość detali z b. bliska, a już np. z 100 metrów w zasadzie większość bryły oteksturowanej :)
-
Głosu się nie da zmienić?
Eee? Nic nie zmieniałem przy dodawaniu opcji. No cóż, trudno.
-
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19025.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19025.0.html)