- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: matek123 w 27 Czerwca 2011, 17:42:35
-
Witam. Próbuję zrobić SU42 na bazie SP42. Za pomocą rainsted otworzyłem plik .t3d, potem zapisałem go w formie .3ds. Importowałem zmodelerem i eksportowałem do .3ds. Uruchomiłem gmaxa i importowałem plik, i ukazał się model sp42 w takiej formie. Większość tekstur jest na "lewej stronie".
-
Wygląda jak wywrócony na lewą stronę. Trzeba by odwrócić wszystkie trójkąty.
-
Podwozie, reflektory i barierki są dobre, więc nie wiem jak to załatwić, żeby jak się "buda" odwróci to żeby reszta się mi z powrotem nie wywróciła.
-
Nie znam się na tym ale z logicznego punktu widzenia trzeba by odwrócić tylko te trójkąty "budy".
-
Myślę, że rozwiązaniem będzie - zaznaczenie trójkątów i zastosowanie opcji 'invert normals' - czy jakoś tak.
-
Czy ktoś może napisać, co po kolei trzeba kliknąć, żeby dostać się do tej opcji??
-
Najprościej - zaznaczyć obiekt i kliknąć na przycisk Flip w panelu modyfikatorów po prawej stronie okna.
-
A co wcześniej zaznaczyć? Face, poligon czy element?
Edit: Trzeba zaznaczyć face. Dziękuję wszystkim za pomoc.
-
Najlepiej Face.
-
Dobrze, zatem poglądowo.