- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: mechanik12 w 22 Czerwca 2011, 14:41:30

Tytuł: Pantografy i światła w pociągu sieciowym
Wiadomość wysłana przez: mechanik12 w 22 Czerwca 2011, 14:41:30
Witam.
Chciałbym się zapytać czy da się podnieść pantografy w pociągu sieciowym?
Tytuł: Odp: Pociąg Sieciowy
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 22 Czerwca 2011, 15:13:07
Nie, ale z tego co się orientuję, konieczne jest tylko danie paru wpisów w mmd i LoadAccepted=pantstate w chk, aby było to możliwe. Jakiś wytrawny modelarz powinien sobie z tym dość szybko poradzić. W t3d elementy pantografów są (chyba) dobrze ponazywane.
Tytuł: Odp: Pociąg Sieciowy
Wiadomość wysłana przez: muri w 23 Czerwca 2011, 12:04:27
Tu masz szczegółową instrukcję: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,2731.msg24724.html#msg24724
Tytuł: Pantografy i światła w pociągu sieciowym
Wiadomość wysłana przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 16:23:59
Witam, mam kolejne pytanie, a mianowicie takie: czy jest jakiś sposób na podniesienie pantografów i włączenie świateł w pociągu sieciowym. Bardziej mi zależy na pantografach.
Tytuł: Odp: Pantografy i światła w pociągu sieciowym
Wiadomość wysłana przez: szogun w 06 Listopada 2011, 16:29:08
Da się. W mmd trzeba dopisać definicję pantografu (wystarczy skopiować z jakiejś lokomotywy, najwyżej nie będzie idealnie przy sieci), dać mmd też od jakiegoś loka i ewentualnie chk (tylko trzeba przekopiować długość modelu itd.). To by była taka proteza, można to zrobić lepiej ale nie mam teraz głowy do tego.
Tytuł: Odp: Pantografy i światła w pociągu sieciowym
Wiadomość wysłana przez: Mihajew w 06 Listopada 2011, 16:37:42
Pokombinuje może da się to jakoś zrobić.

Połączyłem ze starym wątkiem o podobnej tematyce. Podobno wystarczyło wpisać w szukajkę "sieciowy".

Przy okazji, jak się uda, to może załączysz potrzebne zmiany w mmd.

Kamils