- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Inne niekolejowe => Wątek zaczęty przez: tom_21_pl w 20 Czerwca 2011, 19:05:32
-
Byłem ostatnio na bilardzie i zdarzyła się taka sytuacja. Na stole zastała biała i czarna bila. Kolega uderzył i najpierw wpadła biała a potem czarna. Zaczęła się kłótnia czy to już koniec bo kolega uważał że musiała by wpaść najpierw czarna a potem biała aby wygrali. Kto miał rację?
-
Przy wbijaniu bili czarnej, jeżeli również biała wpadnie do łuzy jest to traktowane jako faul kończący mecz. Przynajmniej ja grałem na takich zasadach i o takich słyszałem.
-
Czyli że remis? Bo nie zrozumiałem.
-
Przegrywa ten, kto wbijał czarną i wleciała mu przy tym biała. :)
-
Dzięki za odpowiedź. Można zamknąć.