- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Paul w 12 Sierpnia 2004, 16:42:33

Tytuł: Lasy i płoty
Wiadomość wysłana przez: Paul w 12 Sierpnia 2004, 16:42:33
Chyba nieco prymitywne pytanie:

Jak wy robicie krętą ścianę lasu czy płot? Z obiektu line? Bo w sumie nie wiem jak to zrobić:)
Tytuł: Lasy i płoty
Wiadomość wysłana przez: uetam w 12 Sierpnia 2004, 16:57:11
ZTCP to ja robiłem płot plane'm. Ale to tylko ZTCP:)
Tytuł: Lasy i płoty
Wiadomość wysłana przez: wasyl w 12 Sierpnia 2004, 20:59:48
Witam!!!
Ja robie kreskę wpierw (zamkniętą) a potem robie extrude i mamy las w 3d.
Ploty robie na boach o malej grubosci.
Tytuł: Lasy i płoty
Wiadomość wysłana przez: Paul w 14 Sierpnia 2004, 12:32:11
Dzięki Wasyl! Metoda extrude jest chyba wygodniejsza.
A jak to teksturujesz? Mapping face czy jakiś inny?

Zamykam.
Benek