- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: kolejarz14 w 15 Kwietnia 2011, 14:09:42

Tytuł: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: kolejarz14 w 15 Kwietnia 2011, 14:09:42
Witam, mam problem z Paczką 2009 otóż, robiłem wczoraj format kompa, przed formatem owa paczka działała bez zarzutów. Jednak wczoraj doznałem porażki iż ściągnąłem PC2009 z SP1 i wszystkimi  poprawkami, exe 120, grafike mam ATI Radeon X1250 a jak wcześniej wyczytałem że w EXE.113 i 120 błąd w tych kartach został wyeliminowany. No więc uruchamiam scenerię o nazwie TD i... MaSzyna się sypie zawsze w tym samym momencie. Podaję fragment loga:

glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds

zawsze na tym pliku pojawia się błąd i program się wyłącza. Wersja moich sterowników to 8.12.

Proszę o pomoc.

Umieszczamy cały plik log.txt w załączniku.
libertyn89
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: adsim w 15 Kwietnia 2011, 14:15:19
Spróbuj z innymi sterownikami, pobierz PC2010.
I na przyszłość, wystawiaj cały log, na początku zawarte są ważne dla nas wiadomości.
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 15 Kwietnia 2011, 14:17:00
Nie bardzo rozumiem po jakiego chcesz odpalać PC 2009, skoro jest już udostępniona aktualna paczka PC 2010. Dobra rada, pobierz lepiej i zainstaluj PC 2010 i powinno być po kłopocie :)
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: surgeon w 15 Kwietnia 2011, 14:18:55
Sterowniki 8.12... A w necie z lutego 2010 sterowniki 10.2. Powodzenia.
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: kolejarz14 w 15 Kwietnia 2011, 14:23:46
u mnie PC2010 strasznie muli bo tekstury są w .tga a mój sprzęcik bardzo ciężko sobie z nimi radzi.

Compilation 2011-02-20, release 1.3.81.120.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Ra: VBO nie znalezione.
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds

cały log

moje parametry sprzętowe wyglądają następująco:

proc-AMD Anthlon X2 – 2,20 Ghz

RAM-1 GB

Grafika ATI Radeon X1250 256 MB

Da się jakoś zrobić żeby w PC 2010 były tekstury w dds?

z góry dzięki za odpowiedź.


"Proszę zapoznać się z plikiem readme.html umieszczonym w głównym katalogu symulatora (jest to szczególnie ważne dla użytkowników początkujących, albowiem ów plik zawiera wiele istotnych dla nich informacji)."

Nie zapoznałeś się – Bocznica.
libertyn89

Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: szogun w 15 Kwietnia 2011, 14:24:45
Wujek dobra rada mówi – zainstaluj sterowniki do karty graficznej.
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: adsim w 15 Kwietnia 2011, 14:32:30
Przy OpenGL w wersji 1.1.0 to z niczym sobie nie poradzi. Tak w ogóle, czy czytałeś readme dołączone do PC2010? Są tam informacje, jak spróbować zwiększyć FPS. Ponadto dodam, że exe ma możliwość skalowania dużych tekstur. Jeśli komuś nie zależy za bardzo na jakości może otworzyć plik eu07.ini i tam zmienić wpis maxtexturesize powiedzmy na 1024, lub 512 (ma być to potęga liczby 2). Powinno to podnieść nieco FPS.
Tytuł: Odp: Problem po formacie
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 15 Kwietnia 2011, 15:20:51
Da się jakoś zrobić żeby w PC 2010 były tekstury w dds?
Paczka dds jest w testach.