- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: EP08_015 w 20 Lipca 2004, 18:07:09
-
Czy ktoś zauwazył coś takiego że w pierwszym potrójnym wózku Bipy brakuje jednego koła na zestawie? To znaczy z jednej strony jest a z drugiej nie ma... hihihi pewnie złomiarze odkręcili...
-
no właśnie mi też taka jakaś dziwna się wydawała zauwazyłem ze cos jest nie tak ale nie zwruciłem szczególnej uwagi na to
-
A teraz konkurs... kto zobaczy co jest nie tak z SU46?? Podpowiedź... obejrzyjcie czoło... (CTL nie (p)odpowiadaj...) :))
-
A teraz konkurs... kto zobaczy co jest nie tak z SU46?? Podpowiedź... obejrzyjcie czoło... (CTL nie (p)odpowiadaj...) :))
Dolne reflektory powinny być niżej, "dotykać" tej pomarańczowej części.
-
BRAWO- za rozwiązanie konkursu Marcin dostaje 15 słoików świeżutkiej musztardy!
-
z daleka nie widac gniazd sterowania wielokrotnego dopiero przy blizszej odleglosci sie pojawiaja
-
z daleka nie widac gniazd sterowania wielokrotnego dopiero przy blizszej odleglosci sie pojawiaja
od razu przepraszam ze wznawiam ten stray topic ale :
Jesli chodzi o pojawianie sie elementow to tak ma byc i tak powinno byc. Aby zwiekszyc wydajnosc i uproscic prace komputera mozna kazdemu elementowi wyznaczyc min i max odleglosc z jakiej ten element widac...pozwala to ukryc z dalszej odleglosci rozne niepotrzebne a obciazajace szczegoly, takie jak np w tym przypadku sprzeg. Jest to niezla metoda pozwalajaca na zachowanie szczegolow z bliska i wywazenie obciazenia przy ogladaniu z daleka.
Warto zeby autorzy taboru o niej pamietali.
-
No tak, ale w przypadku tych gniazd glupio wyglada ze nagle sie pojawiaja. Moze nie nalezalo ich calkowicie retuszowac tylko zostawic czarny placek w miejscu gdzie one sa przymocowane.
-
No tak, ale w przypadku tych gniazd glupio wyglada ze nagle sie pojawiaja. Moze nie nalezalo ich calkowicie retuszowac tylko zostawic czarny placek w miejscu gdzie one sa przymocowane.
pewnie najlepiej jakby zostaly na teksturze, albo za mala maja odleglosc maksymalna, chodzi mi generalnie o zasade bo lok z 10tys poly i 2tys poly z odleglosci kilometra wyglada tak samo (niemalze) a dla kompa roznica jest.
-
Wystarczyłoby zmienić w t3d max(ymalny) distance na jakieś 150 lub 200 m i po sprawie.
-
No to lekko odgrzewam ten wątek. Zamieszczam tu linka z (delikatnie) poprawionym ręcznie modelem bipy. Koła już są ok, mozna załączyć endsignal recznie (T/t) tylko w nowym exe (664) oraz poprawiona została odległość pierwszego wagonu od drugiego (nie nachodzą nasiebie).
Kilka screnow poniżej i link na samym dole.
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/endsignal.jpg
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/wozek.jpg
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/laczenia.jpg
Paczka > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/Bipa.zip
Pozdrowionka.