- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: matek123 w 12 Lutego 2011, 12:48:36

Tytuł: Dostosowanie wagonów Bipa do nowej paczki
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 12 Lutego 2011, 12:48:36
Witam. Przerabiam sobie na własny użytek zespół wagonowy Bipa/Bhp. Czy muszę wsadzić każdy wagon w oddzielnym folderze czy wszystkie człony do jednego?
Tytuł: Odp: Dostosowanie wagonów Bipa do nowej paczki
Wiadomość wysłana przez: szogun w 12 Lutego 2011, 13:24:30
Nie ma sensu rozkładać na osobne foldery. Zobacz jak to jest chociażby w kiblu.
Tytuł: Odp: Dostosowanie wagonów Bipa do nowej paczki
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 12 Lutego 2011, 13:56:42
W pliku TEXTURES.txt napisałem wpisy dotyczące modelu. Ale jak napisać wpisy do tekstur, bo w jednym pliku jest uniwersalna tekstura do wszystkich członów.
Tytuł: Odp: Dostosowanie wagonów Bipa do nowej paczki
Wiadomość wysłana przez: Ra w 12 Lutego 2011, 14:06:03
Ja mam do starej paczki jakoś tak:
!=B,Bhp-a,Bhp-cd,Bhp-b
#WOZEKBHP.TGA=-
**BIPA-B=BIPA-A,-=BIPA-CD,-
**BIPA-CD=BIPA-A,-
*BIPA-A=19,BIPA-CD=19,BIPA-B
*BIPA-B=19,BIPA-A
*BIPA-CD=19,BIPA-CD=19,BIPA-B
BHP-19028.BMP=BIPA-A,Bhp-a=BIPA-B,Bhp-b=BIPA-CD,Bhp-cd
BHP-19648.BMP=BIPA-A,Bhp-a=BIPA-B,Bhp-b=BIPA-CD,Bhp-cd
BHP-3.BMP=BIPA-A,Bhp-a=BIPA-B,Bhp-b=BIPA-CD,Bhp-cd
BHP-66286.BMP=BIPA-A,Bhp-a=BIPA-B,Bhp-b=BIPA-CD,Bhp-cd
BIPA-40681.BMP=BIPA-A,Bhp-a=BIPA-B,Bhp-b=BIPA-CD,Bhp-cd
BIPA-W.TEX=-
HARMONIA.TGA=-
Tytuł: Odp: Dostosowanie wagonów Bipa do nowej paczki
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 12 Lutego 2011, 14:23:40
Dziękuje za wpisy. Tekstury wagonu są takie jak powinny być, ale zderzaki, sprzęg i węże są całe białe. Jak to można naprawić?

Po pierwsze na forum od dawna istnieje wątek odnośnie ewentualnego wgrywania starego taboru do nowych paczek, a także odnośnie możliwych błędów. Nie prowadzimy już dla takich dodatków wsparcia.
Oto te wątki:


Przy czym pragnę zaznaczyć, że nie ma potrzeby konwertowania wszystkiego do DDS. BMP oraz TGA również zadziałają.
Pytanie: Ale jak napisać wpisy do tekstur, bo w jednym pliku jest uniwersalna tekstura do wszystkich członów. świadczy tylko i wyłącznie o lenistwie, gdyż istnieje dokumentacja do programu Rainsted, do której link znajduje się w jednym z ww. poradników, a w niej… akurat wpisy dla starej Bipy.

Zamykam i zmieniam temat ("Bipa/Bhp"), bo mówi tyle, co nic.
libertyn89