- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: matfre96 w 05 Lutego 2011, 14:07:19

Tytuł: Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
Wiadomość wysłana przez: matfre96 w 05 Lutego 2011, 14:07:19
A czym różni się Oerlikon od Knorra?

Czy zawsze musisz napisać posta nie na temat? Google.pl nie działa? Wpisałem dokładnie to samo zapytanie i pierwszy link to odpowiedź. Ostatnie ostrzeżenie. Później moderacja.
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=czym+r%C3%B3%C5%BCni+si%C4%99+Oerlikon+od+Knorra?&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Rozi
Tytuł: Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 05 Lutego 2011, 14:09:01
Nie wiem czy dobrze mówię, ale w Oerlikonie masz pozycje hamowania. W Knorze natomiast musisz upuszczać powietrza, żeby zwiększyć siłę hamowania. Jak źle, to proszę poprawcie.
Tytuł: Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
Wiadomość wysłana przez: youBy w 05 Lutego 2011, 14:25:07
Mówisz o zaworach rozrządczych (sterujących, rodzielaczach) czy kranie (zaworze) maszynisty?

Kacu: różnic jest więcej, a to, co napisałeś, można by tak przeinaczyć, że Oerlikon nie upuszcza powietrza ;) Zgrabniej można napisać o sterowaniu kątem (w przypadku Oerlikona) i czasem (Knorr).