- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: jageer w 29 Stycznia 2011, 22:05:18
-
Z tego co wiem (a nie jestem pewien ;)) Oryginalnie nie był montowany początkowo w ET22, bo po co ogrzewanie składów towarowych, dopiero później zaczęto montować jak byki prowadziły cięższe składy pasażerskie.
EDIT:
Jednak zdaje mi się, że chyba mylę się i chodziło jednak o wężyk z powietrzem (żółty), żeby można podpiąć wagony z drzwiami pneumatycznymi.
Jak coś sorki za pomyłkę.
-
EDIT:
Jednak zdaje mi się, że chyba mylę się i chodziło jednak o wężyk z powietrzem (żółty), żeby można podpiąć wagony z drzwiami pneumatycznymi.
Jak coś sorki za pomyłkę.
Tak, dokładnie tak jak piszesz, żółtym wężykiem przekazywany jest prąd do wagonów z drzwiami pneumatycznymi, czerwony służy do powietrza a ten czarny po boku to ogrzewanie.
Dawniej za czasów Cargo jak brakło 07 dla jakiegoś Expresa to dali byka i zawsze żółty był podłączony. Chociaż i tak nie każda Lok. serii ET22 posiada taki wężyk.
-
Tak, dokładnie tak jak piszesz, żółtym wężykiem przekazywany jest prąd do wagonów z drzwiami pneumatycznymi, czerwony służy do powietrza a ten czarny po boku to ogrzewanie.
Dawniej za czasów Cargo jak brakło 07 dla jakiegoś Expresa to dali byka i zawsze żółty był podłączony. Chociaż i tak nie każda Lok. serii ET22 posiada taki wężyk.
Zacznijmy od tego że "wężykiem" nie przesyłamy prądu, prąd przesyłamy przewodem lub kablem.
Żółty przewód powietrzny służy do zasilania instalacji pomocnicych w wagonach osobowych i towarowych.
Czerwony przewód powietrzny jest przewodem hamulcowym.
Sprzęg grzewczy słuzy do zasilania aparatury elektrycznej wagonach osobowych jak i niektórych towarowych (wagony osobowe : oświetlenie, ogrzewanie i inne pomocnicze)
-
Zacznijmy od tego że "wężykiem" nie przesyłamy prądu, prąd przesyłamy przewodem lub kablem.
Zacznijmy od tego, że w literaturze elektrycznej nie znajdziesz nigdzie określenia "kabel".
Odpowiedź została udzielona. Reszta wypowiedzi nadaje się na bocznicę.
Krzysiek626