- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: kalapi w 25 Stycznia 2011, 14:55:45
-
Wiecie może dlaczego konstrukcja "nowych" pantografów jest inna w IC a inna w PR ? Chodzi mi o to połączenie między "ślizgami" (nie wiem dokładnie jak to się nazywa).
Obserwując patyk PR odnoszę wrażenie, że oni we własnym zakresie to dodają.
Jako, że nie mam zdjęcia patyka PR w załączeniu dla porównania mniej więcej domalowałem ocb.
To nie jest chat.
Rozi
-
Oto zdjęcie ślizgacza stosowanego przez PR, w tym przypadku zamontowanego na ET22 należącego do PKP Cargo.
-
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.
-
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.
Myślę, że bardziej prawdopodobne jest to, że po prostu są to ślizgacze dwóch różnych firm i jedna zaprojektowała takie, a druga zupełnie inne.
Interpunkcja. Zasada jest taka, że prawie zawsze stawiamy przecinek przed spójnikiem "że". Taka rada dla przyszłych pokoleń.
Rozi