- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: kalapi w 25 Stycznia 2011, 14:55:45

Tytuł: Pantrograf - wkładki węglowe
Wiadomość wysłana przez: kalapi w 25 Stycznia 2011, 14:55:45
Wiecie może dlaczego konstrukcja "nowych" pantografów jest inna w IC a inna w PR ? Chodzi mi o to połączenie między "ślizgami" (nie wiem dokładnie jak to się nazywa).
Obserwując patyk PR odnoszę wrażenie, że oni we własnym zakresie to dodają.

Jako, że nie mam zdjęcia patyka PR w załączeniu dla porównania mniej więcej domalowałem ocb. 

To nie jest chat.
Rozi  
Tytuł: Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
Wiadomość wysłana przez: wojtekilawa w 25 Stycznia 2011, 17:12:28
Oto zdjęcie ślizgacza stosowanego przez PR, w tym przypadku zamontowanego na ET22 należącego do PKP Cargo.
Tytuł: Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
Wiadomość wysłana przez: kalapi w 06 Lutego 2011, 22:42:45
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.
Tytuł: Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
Wiadomość wysłana przez: wojtekilawa w 08 Lutego 2011, 17:45:42
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.
Myślę, że bardziej prawdopodobne jest to, że po prostu są to ślizgacze dwóch różnych firm i jedna zaprojektowała takie, a druga zupełnie inne.

Interpunkcja. Zasada jest taka, że prawie zawsze stawiamy przecinek przed spójnikiem "że". Taka rada dla przyszłych pokoleń.
Rozi