- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:02:10

Tytuł: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:02:10
Witam ! Od wielu dni próbuje zainstalować budynia by @szogun i robię to co karzą w poradnikach z tego forum i d**a :/ Prosze koniecznie o pomoc !

Temat wałkowany wiele razy. Są przyklejone poradniki, instrukcja i inne podobne wątki. Za pisownię @ZiomalCl przyznał już ostrzeżenie, ja dodam tylko tyle, że za kolejną wiadomość nie mieszczącą się w normach tego forum zostaniesz nagrodzony moderowaniem.
Uprzedzam - to nie jest wymigiwanie się od pomocy, tylko próba wymuszenia nieco własnej kreatywności i inwencji.
Quark-t
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: chyzy17 w 08 Stycznia 2011, 21:06:04
W paczce jest coś takiego jak plik info.txt. Sam sobie przeczysz, bo jak byś robił to co tam jest napisane to by działało.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:09:47
Robię tam jest wpis do scenerii ...... wklejam kod EP07 - 1040 do krzyżowa2 i nic :/
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: chyzy17 w 08 Stycznia 2011, 21:13:15
Robię tam jest wpis do scenerii ...... wklejam kod EP07 - 1040 do krzyżowa2 i nic :/

Jest coś jeszcze...
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:15:21
Robiłem sprawdź tabor potem zmień texture czy jakoś tam i tam na dole gdzie jest podgląd składu nadal zielona EP06 :/
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: chyzy17 w 08 Stycznia 2011, 21:24:01
W zakładce posiadany tabor sprawdź czy masz EP07_v1. I nie rób wpisu do scenerii ręcznie tylko rób za pomocą startera. A tak w ogóle dobrze to wypakowałeś?
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:27:19
Mam EP07 v1 ale jak automatem wpis do scenerii dać ??
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 08 Stycznia 2011, 21:29:24
Cytuj
EP06
Yyy jakiś nowy nabytek PeeRki czy ICu?
Nie krzycz. Zamiast "d**a" mogłeś napisać np. "nic z tego". Skopiowałeś wszystkie pliki i foldery dokładnie tak jak w instrukcji? Masz PC09 z poprawkami? Skoro wklejasz kod to na 100% źle go wklejasz jak nie działa. Opisz jak to robisz wszystko najlepiej. Tylko nie tak jak przed chwilą... Instrukcja, instrukcja i jeszcze raz instrukcja.
My kurde nie wróżki... Bo im dłużej tak będziesz "opisywał" swój problem to tym dłużej będziesz czekał na odpowiedź. Proste.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: chyzy17 w 08 Stycznia 2011, 21:33:59
jak automatem wpis do scenerii dać ??

Wybierasz trasę. Najlepiej zrób to na TD. Zakładka "składy"-dostępne pojazdy do edycji składu i tam wybierz EP07.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:35:03
Biore scenery i krzyżowa2 i mam takie cuś :


trainset none Krzyzowa_tor3end 1.0 0.0
//$o - EP - 1066
node 800 0 EP07-1040 dynamic PKPEP07_v1 4E-ep-zez-1040.tga 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 23 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A19 111a 0.0 nobody 35 34 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 55 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 60 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A22 111a 0.0 nobody 35 33 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 0 49 passengers enddynamic
endtrainset

i 1 linijkę z node 800 itd. zmieniam na :

node 800 0 EP07-1040 dynamic PKPEP07_v1 4E-ep-zez-1040.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

potem wchodzę i SPRAWDŹ POSIADANY TABOR i potem krzyżowa2 .. losuj texture i na podglądzie taboru nadal zielona a nie czerowna EP07


   « Dodano: 08 Stycznia 2011, 21:36:04 »
jak automatem wpis do scenerii dać ??

Wybierasz trasę. Najlepiej zrób to na TD. Zakładka "składy"-dostępne pojazdy do edycji składu i tam wybierz EP07.

Nie działa :/
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: mmaciek3905 w 08 Stycznia 2011, 21:36:43
Masz paczkę TGA a podmieniasz teksture na DSS. Przynajmniej tak mi się wydaje ;)
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2011, 21:37:17
losuj texture i na podglądzie taboru nadal zielona a nie czerowna EP07
A po kiego grzyba? Nie dawaj losowania i zobacz czy będzie działać.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:37:28
Sorry ale dziś miałem 1 styczność z MaSzyną
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnwarn.gif) A teraz masz pierwszą styczność ze mną. Pisz poprawnie po polsku i sensownie przedstawiaj swoje problemy.
ZiomalCl
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: chyzy17 w 08 Stycznia 2011, 21:40:05
Po wypakowaniu dodatku powinieneś dać "sprawdź posiadany tabor", a dopiero potem go dodać do scenerii.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2011, 21:42:50
Ukośniki zjadło Ci przy wklejaniu wiadomości czy takie masz wpisy? Powinno być
trainset none Krzyzowa_tor3end 1.0 0.0
//$o - EP - 1066
node 800 0 EP07-1040 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1040.tga 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 23 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A19 111a 0.0 nobody 35 34 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 55 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 35 60 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A22 111a 0.0 nobody 35 33 passengers enddynamic
node 800 0 5051-454510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13 111a 0.0 nobody 0 49 passengers enddynamic
endtrainset
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: mmaciek3905 w 08 Stycznia 2011, 21:43:09
Za czasów gdy MaSzyna mi działała to dodawałem składy poprzez edycje scenerii, zmieniałem linijkę kodu, następnie zapisywałem plik. Wyłączałem i włączałem ponownie Rainsted. Skład już był automatycznie zastąpiony, nic więcej nie trzeba było robić.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:45:23
Zrobiłem jak kazaliście i nadal ani w podglądzie ani w symku nie ma "czerwonego budynia"
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 08 Stycznia 2011, 21:49:20
Może tak:
1.3 foldery po pobraniu dodatku dodaj do folderu EU07.
2.Następnie w pliku EU07/Scenery/TD.scn wklej to:
trainset
node 800 0 EP07-1040 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1040.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset
node 800 0 EP07-1066 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1066.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset
3. Potem zapisz plik .scn, otwórz starter i w zakładce Tabor posiadany wciśnij przycisk "Sprawdź posiadany tabor". Ja tak robię i wszystko jest ok. EP07-1xxx będzie zupełnie nowo dodaną lokomotywą w "Elektrowozach" w zakładce Składy.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: gumini w 08 Stycznia 2011, 21:52:50
Ale w linijce trainset jeszcze przecież definiujemy tor itd.
Prosiłbym, aby kolega Husarz w swoim następnym poście dorzucił w załączniku plik scenerii krzyżowa2.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:54:36
Może tak:
1.3 foldery po pobraniu dodatku dodaj do folderu EU07.
2.Następnie w pliku EU07/Scenery/TD.scn wklej to:
trainset
node 800 0 EP07-1040 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1040.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset
node 800 0 EP07-1066 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1066.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset
3. Potem zapisz plik .scn, otwórz starter i w zakładce Tabor posiadany wciśnij przycisk "Sprawdź posiadany tabor". Ja tak robię i wszystko jest ok. EP07-1xxx będzie zupełnie nowo dodaną lokomotywą w "Elektrowozach" w zakładce Składy.


po tym to nawet w taborze nie ma EP07 ..
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 08 Stycznia 2011, 21:57:35
Cytuj
Ale w linijce trainset jeszcze przecież definiujemy tor itd.
Mam coś takiego [załącznik],  wszystko działa bez zarzutu. Przez to nie da się używać TD, ale i tak z niego nie korzystam. Poleciłem ten sposób, ponieważ działa on u mnie.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 21:59:02
Cytuj
Ale w linijce trainset jeszcze przecież definiujemy tor itd.
Mam coś takiego [załącznik],  wszystko działa bez zarzutu. Przez to nie da się używać TD, ale i tak z niego nie korzystam. Poleciłem ten sposób, ponieważ działa on u mnie.

yyy przepraszam ale ja mam zupełnie inny Reinstaled czy jak to tam i tam są tylko 3-4 zakładki ...
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 08 Stycznia 2011, 21:59:05
To jest po prostu żałosne. Co jedna porada, to lepsza. W czerwcu ubiegłego roku napisałem uzupełnienie do tutoriala dotyczącego instalacji taboru do nowej Paczki Całościowej. Z nadzieją, że oszczędzi nam to takich właśnie sytuacji. Zakutualizowałem również dwa tutoriale odnośnie zmieniania składów w scenerii. Wszystko to przy współudziale @Quarka, za co jeszcze raz serdeczne dzięki. Wyżej wymienione trzy wątki można znaleźć w dziale pomoc doraźna (są przyklejone). Niestety, okazuje się, że nadzieja matka głupich. Jakby tego było mało, do każdej paczki z dodatkiem wydanym w 2010 roku jest umieszcozna dokładna instrukcja instalacji. Niestety, umiejętność czytania ze zrozumieniem chyba nieco niektórych przerasta.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 22:00:51
To jest po prostu żałosne. Co jedna porada, to lepsza. W czerwcu ubiegłego roku napisałem uzupełnienie do tutoriala dotyczącego intslacji taboru do nowej Paczki Całościowej. Z nadzieją, że oszczędzi nam to takich właśnie sytuacji. Zakutualizowałem również dwa tutoriale odnośnie zmieniania składów w scenerii. Wszystko to przy współudziale @Quarka, za co jeszcze raz serdeczne dzięki. Wymienione trzy wątki można znaleźć w dziale pomoc doraźna. Okazuje sie, że nic to nie dało. Jakby tego było mało, do każdej paczki z dodatkiem wydanym w 2010 roku jest umieszcozna dokładna instrukcja instalacji. Niestety, to również nic nie daje.

przykro mi ale nie widziałem czegoś takiego
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 08 Stycznia 2011, 22:01:38
A użyłeś szukajki? No właśnie... Od tego powinniśmy zacząć.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 22:03:03
Zrobiłem tak jak w poradniku i nic ...
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 08 Stycznia 2011, 22:04:36
Czy mógłbyś poprawić tę wiadomość, ponieważ nic z niej nie zrozumiałem? To spróbuj moim sposobem, ponieważ to działa bez zarzutu (przynajmniej u mnie). Jedyny problem to taki, że nie można wtedy używać scenerii TD. Poza tym całą instrukcję instalacji masz w pobranym pliku info.txt (ktoś już wspomniał wcześniej).
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 22:17:53
Tam jest, aby dodać to i to do sceneri a z resztą nie wiadomo co
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 08 Stycznia 2011, 22:22:09
Wpisy do scenerii:
node 800 0 EP07-1040 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1040.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

node 800 0 EP07-1066 dynamic PKP\EP07_v1 4E-ep-zez-1066.dds 4e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Jest napisane bardzo wyraźnie. Zrób wszystko tak, jak napisałem kilka postów wyżej (3 wypisane przeze mnie punkty). Na 90% powinno działać.

Bardzo proszę o zamknięcie wątku i przeniesienie go na bocznicę, ponieważ było już podanych kilka sposobów na rozwiązanie problemu.
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Husarz w 08 Stycznia 2011, 22:23:50
No nie działa by sie filmik przydał albo fotorelacje
Tytuł: Odp: Budyń by Szogun
Wiadomość wysłana przez: Bombardier w 08 Stycznia 2011, 23:02:14
Może do tego jeszcze reportaż i wywiady z twórcami modeli?
Wszystko było opisane, musisz sobie poradzić.