- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: janek32 w 07 Stycznia 2011, 11:24:54

Tytuł: Przedsionki w ED72
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 07 Stycznia 2011, 11:24:54
Witam,
ostatnio postanowiłem sobie dostosować do PC09 ED72 z tego (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,8885.msg88933.html) wątku. Po przekonwertowaniu tekstur, poprawkach w mmd i chk odpaliłem symulator na TD i okazało się, że w członie ra nie ma przedsionków. We wszystkich pozostałych są. Co może być nie tak? Załączam screena i log.txt.
Tytuł: Odp: Przedsionki w ED72
Wiadomość wysłana przez: youBy w 07 Stycznia 2011, 12:16:53
Poprzednie exe miały ładowane przedsionki do pojazdów o charakterystyce 6ba.chk. Stąd człon ra nie miał wymodelowanych przedsionków (za to reszta tak). Należałoby użyć wpisu lowpolyint (czy jakoś tak). Zostało to dokładniej poruszone już dawno temu :)

http://eu07.pl/forum/index.php?topic=5022.0
Tytuł: Odp: Przedsionki w ED72
Wiadomość wysłana przez: Ra w 07 Stycznia 2011, 12:17:04
Sprawdź, czy w CHK jest "Type=ezt", jeśli mają być automatyczne przedsionki, ewentualnie powinien być podany wprost model w MMD.
Tytuł: Odp: Przedsionki w ED72
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 07 Stycznia 2011, 18:40:43
No więc tak - plik nazywa się 6ba.chk, jest tam type=ezt. Jak widać po logu w pierwszym poście, przedsionki są ładowane. Dla pewności jednak wstawiłem je jako lowpolyinterior, a także skopiowałem plik z przedsionkami z ED73. Nic to nie daje. Wygląda to tak - przedsionki są ładowane, ale z jakiegoś powodu ich nie widać. Co z tym może być nie tak?