- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: matek123 w 25 Grudnia 2010, 22:55:32
-
A może ktoś posiada zdjęcia SM42 z dwoma patykami i SM42 Ze sprzęgiem automatycznym z ZNTK Mińsk Maz.?
-
MichałŁ w Rosji to dużo ciekawych wynalazków montują ;P
-
MichałŁ w Rosji to dużo ciekawych wynalazków montują ;P
Na fourm w temacie: Tabor rosyjskich kolei jest gagar z dwoma patykam. A jak w rosji robią dwu lub trzy członowe loki z gagara to wycinają wnętrza nie potrzebnych kabin, oraz zaspawają w nich okna i robią cienki otwór na kable itp. (nie ma przejścia między członami). Istnieje też odśnieżarka zwrotnic z gagara. Do przewodu zasilającego podpina się długi wąż i pracownik zdmuchuje nim śnieg ze zwrotnic
-
Te pantografy maja wibrujący ślizg co powoduje że lód odrywa się od trakcji.
A jak to mówią Rosja to nie kraj Rosja to stan umysłu wiec to co oni budują to niekończąca się opowieść .
-
A jak w rosji robią dwu lub trzy członowe loki z gagara to wycinają wnętrza nie potrzebnych kabin, oraz zaspawają w nich okna i robią cienki otwór na kable itp. (nie ma przejścia między członami)
To te mostki przejściowe są tylko dla picu? :O
-
Są normalne przejścia chłopakowi się pomyliło.
-
O tych gagarach wieloczłonowych słyszałem od mechanika z ET41 na DTP 2009.
-
To coś mechanik źle słyszał. Wszystkie ruskie spalinowe wieloczłony mają przejścia.
-
To coś mechanik źle słyszał. Wszystkie ruskie spalinowe wieloczłony mają przejścia.
Przepraszam za zamieszanie. Ale http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?album=37&pos=32 (http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?album=37&pos=32) to jest podwójna lokomotywa, ponieważ ma oznaczenie 2M62, a przejść nie widać.
-
Nu panocku, na tej samej galerii tylko trochę niżej jest takie cuś:
http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?pos=-6526
-
To coś mechanik źle słyszał. Wszystkie ruskie spalinowe wieloczłony mają przejścia.
Przepraszam za zamieszanie. Ale http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?album=37&pos=32 (http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?album=37&pos=32) to jest podwójna lokomotywa, ponieważ ma oznaczenie 2M62, a przejść nie widać.
LOL. A jak Ty z tej perspektywy widzisz, że tam nie ma przejścia :D? A ja powiem, że jest przejście. To co widać, to tylko jeden człon 2M62. Druga lokomotywa w tle, to prawdopodobnie M62 i ma ona zupełnie inne malowanie. Ta na pierwszym planie, jak się przyjrzysz, nie ma z drugiej strony listwy pod oknami na czole oraz okienko, w miejscu gdzie powinna być kabina, nie jest odsuwane. Jakby się jeszcze mocniej przyjrzeć, widać fragment gumy od przejścia gdzieś na wysokości górnego reflektora w tej drugiej lokomotywy.
-
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9875.0.html a w tym temacie znajdziesz rożne cuda z byłego ZSRR.
-
http://scado.narod.ru/rail/index.htm
Środkowa kolumna pierwszy "domek" od góry tam masz przedstawione sylwetki większości lokomotyw używanych w Rosji.
-
Jako ciekawostkę powiem, że w miejscach zagrożonych oblodzeniem sieci wysłano lokomotywy luzem celem przetarcia przewodu jezdnego. Brawo PKP PLK.
-
Witajcie
Chyba PKP PLK zaczyna głupieć. Ciekawie co zrobią jak zepsuje się taka lokomotywa na szlaku?
-
Wiajcie
Co mamy robić :)?
Ciekawie co zrobią jak zepsuje się taka lokomotywa na szlaku?
Ściągnął ją na bocznicę?
Ta część wątku odbiegła od tematu. Bocznica.
Krzysiek626