- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: kamil1306 w 20 Grudnia 2010, 17:27:42
-
Czy ktoś wie jakiej spółki jest to malowanie En 57:)
http://www.trainz.org/components/com_ponygallery/img_pictures/originals/pict2475_2_20080506_1092354746.jpg
-
Coś mi się zdaje, że to historyczne malowanie występujące kiedyś m. in. w zakładach warszawskich, olsztyńskich i lublińskich.
-
Coś mi się zdaje, że to historyczne malowanie występujące kiedyś m. in. w zakładach warszawskich, olsztyńskich i lublińskich.
Czyli nie ma konkretnego właściciela jednej spółki? Takie malowania często widziałem właśnie w Warszawie czy w Dęblinie.
-
Nie sądzę, aby zdjęcie było "świeże". Dlaczego? Pociąg wjeżdża na Warszawę Ochotę z kierunku Zachodniego, a dziś połączenie Warszawa Zach. - Dęblin obsługują chyba wyłącznie Koleje Mazowieckie. Z czego mi wiadomo, KM wszystkie EZT'y mają w swoich barwach (biało - zielone) .
Edit: Kolega z resztą napisał:
historyczne malowanie
-
Czyli nie ma konkretnego właściciela jednej spółki?
Kiedyś to były MD-ki a nie spółki ;)
-
Czyli nie ma konkretnego właściciela jednej spółki?
Jest, kiedyś PKP PR, albo i PKP S.A, obecnie jednostka jeździ w Kolejach Mazowieckich.
-
Takie malowania często widziałem właśnie w Warszawie czy w Dęblinie.
A konkretnie kiedy?
-
Na stronie symulatora Kolejarz jest plik z opisem poszczególnych schematów malowania EZT. Jest też w załączniku.
-
Coś mi się zdaje, że to historyczne malowanie występujące kiedyś m. in. w zakładach warszawskich, olsztyńskich i lublińskich.
Lubelskie były żółto-niebieskie, ta mogła być łukowska, albo warszawska (to prędzej, bo z Warszawy do Dęblina zazwyczaj jeździły 2 ezt).
-
Ostatni raz takie malowanie widziałem w 2007 roku. To malowanie pochodzi z początku lat 90-tych. Malowano tak kible aby upodobnić je, do nowych wówczas EN57-19xx. A co do spółki to niegdyś nie było spółek tylko było jedno PKP.
-
Lubelskie były żółto-niebieskie, ta mogła być łukowska, albo warszawska (to prędzej, bo z Warszawy do Dęblina zazwyczaj jeździły 2 ezt).
W Lublinie mieści się tylko siedziba zakładu PR, lokomotywownia (PRST) znajduje się w Łukowie. A zatem PR Lublin posiadał zarówno żółto-niebieskie, jak i pomarańczowe EN57. Jako ciekawostkę dodam że w Łukowie właśnie jest odstawiona ostatnia jednostka w barwach pomarańczowych, numer 1511. Stan kiepski, ale do naprawy nadaje się.
-
Mam pytanie odnośnie EN57. Po co są te rurki pod oknami?
-
To są poręcze.
-
Mam pytanie odnośnie EN57. Po co są te rurki pod oknami?
Czy ktoś wie jakiej spółki jest to malowanie En 57:)
http://www.trainz.org/components/com_ponygallery/img_pictures/originals/pict2475_2_20080506_1092354746.jpg
Ogrzewanie szyb
-
To są poręcze.
Rotfl xD
-
Logicznie rzecz biorąc pod szybami są poręcze, uchwyty czy jak to się nazywa. A ogrzewanie szyb jest "w oknach", w kabinie.
-
No "POD" oknami to masz poręcze. Jakby napisał "W" oknach to to ogrzewanie. Źle sprecyzowane pytanie.