Parent: none //normalnie, co tam potrzebne
Type: Text //tu specjalny typ
Name: Table //wg potrzeby
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Table.tga //nazwa tekstury dla pustego wyświetlacza
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
1
-0.5 -0.5 0.0 0.0 0.0
-0.5 0.5 0.0 0.0 1.0
0.5 0.5 0.0 1.0 1.0
1
0.5 0.5 0.0 1.0 1.0
0.5 -0.5 0.0 1.0 0.0
-0.5 -0.5 0.0 0.0 0.0
Parent: Table //nazwa wyświetlacza
Type: Mesh
Name: A //nazwą jest pojedynczy znak
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Charset.tga //nazwa tekstury ze znakami
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
1
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.1 0.0 0.0 0.1 //szerokość znaku
0.1 0.1 0.0 0.1 0.1
1
0.1 0.1 0.0 0.1 0.1
0.1 0.0 0.0 0.1 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
node -1 0 nazwa model 10 20 30 0 Display.t3d Text endmodel |
Jak mi ktoś rozpisze, jak to ma działać, to mogę dodać do Rainsted.Generalnie - tekstura tablicy byłaby wstawiana w odpowiednie miejsce tekstury EZT. W folderze "rainsted" (tak jak z plikami *time) musiałby być katalog danej trasy, a w nim tekstury tablic różnych stacji docelowych wygenerowane programem @Paula (wyświetlacz) lub wpisane odpowiednią czcionką (stare, przewijane). W scenerii musiałaby być deklaracja (np. //$t) ze ścieżką do odpowiedniego pliku tablicy np.:
//$t rainsted\tablice\baltyk\alakowice_wysw.bmp
W pliku textures.txt byłaby deklaracja, w którym miejscu powinna zostać wstawiona tablica oraz jakie ma mieć wymiary (np. pozycja rogu lewego górnego, prawego górnego, lewego dolnego, prawego dolnego). Program łączył by teksturę tablicy z teksturą pojazdu i tak przygotowany plik zapisywał w folderze pociągu (np. jako $.tga). Następnie zmieniałby wpis w scenerii tymczasowej na zmodyfikowaną teksturę. W przypadku braku deklaracji w pliku trasy, bądź wyłączonej scenerii tymczasowej, program nic by nie zmieniał. Jeśli w scenerii występowałoby kilka pojazdu pliki zmodyfikowanych tekstur byłyby nazywane kolejno ($.tga; $1.tga; $2.tga, itd.). Dobrze byłoby też przy następnym uruchamianiu trasy usunąć wszystkie zmodyfikowane tekstury z katalogu pojazdu.