- Symulator MaSzyna -
		Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: kolejarz15 w 11 Listopada 2010, 22:22:55
		
			
			- 
				Witam. Z tego co słyszałem od władz Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Krakowie, EP09-046 została już przemalowana w oryginalne barwy PKP (pomarańczowe). Czy ktoś coś wie na ten temat? 
			
- 
				A czy 046 jeździła w malowaniu szaro-niebieskim PKP Intercity czy w starym Cargowskim malowaniu?
 
 
 Google nie boli: http://gigabyt.cal.pl/galeria1/ep09/162.jpg
 Quark-t
- 
				A czy 046 jeździła w malowaniu szaro-niebieskim PKP Intercity czy w starym Cargowskim malowaniu?
 
 
 W malowaniu IC z tym że dzięki staraniom smk w Krakowie PKP zgodziło się na przemalowanie tej lokomotywy w pomarańczowe barwy PKP.
- 
				Gliwice kończą już tąę maszynę, ostatnio biegała u nich na testach po naprawie. Na dniach powinna wyjechać już na szlak.
 I tak, to prawda, 046 dostała pomarańczowe barwy :D
 
 
 Quark-t
- 
				Miło byłoby ją zobaczyć na szlaku w starych barwach. Nie ukrywam, że będzie to mała podróż w czasie, bo lata 2004-2007 wspominam najmilej, jeśli chodzi o kolei i całą otoczkę z nią związaną. Będzie pomarańczowa, ale zabraknie jej kilku szczegółów, choćby tego, że nie będzie miała tłoczonych tabliczek z numerami, a na czole zapewne pojawi się naklejka ICC. 
			
- 
				Epoki na oczy nie widziałem, także mi to lotto :P A pytanie, co ich skłoniło, by tak ją pomalować?
 
 (...) ale zabraknie jej kilku szczegółów, (...) na czole zapewne pojawi się naklejka ICC. 
 
 
 To raczej nadmiar szczegółów :)
 Przepraszam za OT :)
- 
				(...)A pytanie, co ich skłoniło, by tak ją pomalować?(...)
 
 Przeczytaj trzeci post od góry...
- 
				Gliwice kończą już tąę maszynę, ostatnio biegała u nich na testach po naprawie.
 
 
 EP09-046 nigdzie jeszcze 'nie biegała' i na dniach nie wróci na szlak. Nie wymyślaj niusów...
- 
				To chyba EP09-013 miała testy. Widziałem ją jakoś w tym tygodniu, jak jechała luzem w kierunku Idzikowic.
			
- 
				Borys, to było powiedziane akurat u nas, przekazał mi to Simon ;) Ja tylko przekazuje to, czego się dowiedziałem. :)
			
- 
				To chyba EP09-013 miała testy. Widziałem ją jakoś w tym tygodniu, jak jechała luzem w kierunku Idzikowic.
 
 
 Ano - przejechała się do Idzikowic, powinna już wracać do macierzy. 046 odbędzie próby pod koniec miesiąca jak sie wszystko dobrze ułoży.
- 
				Dobra, potwierdzam słowa Borysa, że prawdopodobny wyjazd 046 z gliwic będzie za około 2 tygodnie (jeśli nie dłużej). Potwierdzam też informacje, że zostaną na niej jej oryginalne numery a co do naklejek "PKP Intercity" na czole, nie ma żadnych informacji. 
			
- 
				46-ta jest w oryginalnym malowaniu, ma zostawione numery (cyfry na tablicy, a nie malowane).
 
 Pozdrawiam Ryszard
- 
				Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
			
- 
				Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
 
 Tylko to jest wiarygodniejsze źródło, niż plotki kolegi kolegi.
- 
				Żeby uciąć spekulacje, info od pracownika ZNLE:
 "046 robiona jest w starych barwach, ma wiadra więc nie trzeba było przerabiać, wszystko zostaje po staremu".
 Jak dostanę info o terminach, przekażę.
- 
				Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
 
 Tylko to jest wiarygodniejsze źródło, niż plotki kolegi kolegi.
 
 Zwłaszcza, że już udowodniono wiarygodność tych plot...
- 
				http://www.gigabyt.cal.pl/temp/09-046.jpg
 
 Wiadomo kiedy wchodzi do służby?
- 
				@przem710 nie wprowadzaj ludzi w błąd nieaktualnym zjęciem ;)
 Proszę na bocznice.
- 
				Skąd ta pewność? Według danych exif foto zostało wykonane 2010-15-11.
			
- 
				Tylko że ta dziewiątka ma zamontowane od jakiegoś czasu patyki połówkowe, które z tego co pamiętam miały nie być zmienane. Jest to że tak powiem pozostałość po poprzedniej NR.
 
 EDIT: Czyżbym się mylił? Czyżby faktycznie miał mieć przywrócone całe pantografy?
 
 EDIT2: Borys, moja pomyłka. Zapomniałem, że ona oba swoje patyki połamała, stąd było moje zdziwienie :)
- 
				A czy ona przypadkiem fabrycznych pantografów nie miała?
			
- 
				Tylko że ta dziewiątka ma zamontowane od jakiegoś czasu patyki połówkowe, które z tego co pamiętam miały nie być zmienane. Jest to że tak powiem pozostałość po poprzedniej NR. Miała pantografy połówkowe (i to charakterystyczne, bo na innych takich nie było), ale z różnych przyczyn musiała się ich pozbyć.
 Widocznie masz kiepską pamięć...
 EDIT: Czyżbym się mylił? Czyżby faktycznie miał mieć przywrócone całe pantografy?
 
 Tak mylisz się. Tyle, że pantografów nie przywrócono - ona z takimi pojechała do Gliwic.
 A czy ona przypadkiem fabrycznych pantografów nie miała?
 
 Nie.
 
 Mnie na tym zdjęciu martwią inne rzeczy które widać - stara sprężarka i klimatyzacja...
- 
				Mnie na tym zdjęciu martwią inne rzeczy które widać - stara sprężarka i klimatyzacja.. Oj..tak narzekasz na starą sprężarkę? A nowa to niby jest lepsza? Zresztą "dziewiątka" nigdy nie miała do nich szczęścia, czasami myślę, że rozwiązanie tłokowych-tandem, rodem z EU06 byłoby najlepszym rozwiązaniem na takiego loka.
 Co do klimatyzacji-jak najbardziej niepokojąca sprawa.
- 
				Oj..tak narzekasz na starą sprężarkę? A nowa to niby jest lepsza?  No te nowe, z dodatkowym wentylatorem i z załączeniem przetwornicy, sprawują się dosyć znośnie.
 Zresztą "dziewiątka" nigdy nie miała do nich szczęścia, czasami myślę, że rozwiązanie tłokowych-tandem, rodem z EU06 byłoby najlepszym rozwiązaniem na takiego loka.
 
 No rzeczywiście, jest to najbardziej niedopracowany element tej lokomotywy. Podobno prototypy w pierwszym okresie eksploatacji miały właśnie sprężarkę tłokową, dopiero potem pojawiły się śrubowe.
- 
				EP09-046 dziś wyjechała na testy do Idzikowic, widziana w Sosnowcu ok. 8 rano, będzie znowu w Sosnowcu ok. 13.00.
			
- 
				http://rail.phototrans.eu/14,51137,0.html
			
- 
				EP09-046 przyjechała z TLK (d. Barbakan) do Szczecina. Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta.
			
- 
				Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta. Nie masz racji. W niedziele była 007.
- 
				Dzisiaj na 1803 Chrobrym będzie chyba EP09-011,także jutro 8102 zapewne pojedzie do Wwa 
 A na Barbakanie 9 w Szczecinie może stać się normą, do czasu jak Leon stanie na nogi z lokomotywami
 
 Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta.
 
 
 29 Listopada również na Chrobrym była EP09
 
 btw. podczas pobytu EP09-007 w Szczecinie zauważyłem iż ma ona różne pantografy
- 
				Tu masz odpowiedź dlaczego ;)
 
 http://www.rynek-kolejowy.pl/19904/Pierwszy_polski_pantograf_od_ponad_20_lat_.htm
 
 Swoją drogą: Borys, bo Ty miałeś kontakt z 09-007. Jak ten patyk się sprawuje?
- 
				A wie ktoś może jak wygląda obieg drużyny trakcyjnej na 83106/7 i 38106/7 dawny "Barbakan" - wiem że Szczecin jedzie do i z Poznania.
 I jak wyruszy z Krakowa EP09 to czy w Poznaniu powinna nastąpić wyczepka i zmiana na EU/P 07. ?
- 
				I jak wyruszy z Krakowa EP09 to czy w Poznaniu powinna nastąpić wyczepka i zmiana na EU/P 07. ?
 
 
 W Poznaniu planowa zmiana na EU07.
- 
				A nie wiesz dokąd jedzie Kraków i kto ich dalej zmienia ? 
			
- 
				Odkurzam temat względem żółtej EP09. Czy ktoś wie w jakim zakładzie obecnie jest żółtek? Co dwa dni przyjeżdża do Wrocławia, ale nie mogę dobrze określić (za szybko jedzie od Katarzyny, na Wrocław) czy jeździ w Warszawie, czy w Krakowie.
			
- 
				Dość często widać ją na Płaszowie, więc raczej należy do Krakowa. 
			
- 
				EP09-046 to Krakowska lokomotywa.
			
- 
				Czyli jeździ z pociągiem TLK z Krakowa, bo za nim jedzie też EP09 tylko że niebieska. Wychodzi na to że z Warszawy IC.
			
- 
				Najczęstszy obieg tego konia: "Czesław Miłosz". 
 Ładnie ją zrobili trzeba przyznać :)
- 
				Wiem, że odgrzewam kotleta, ale dziś widziałem EP09-046 w Krakowie Głównym i miała oryginalne malowanie, a pantografy "normalne" nie połówki. Przyciągnęła jakiś skład relacji W-wa Wschodnia - Przemyśl (na KG ok 11, jakieś opóźnienie)
			
- 
				Odkąd EP09-046 jest pomarańczką to cały czas ma "nożyczki".
			
- 
				Nawet gdy była fioletowa, miała pantograf 5ZL.
			
- 
				@EU07-483, Tutaj:  miała połówki.
			
- 
				Może i miała, ale wystarczy zajrzeć do 1 strony tematu i zobaczyć zdjęcie.
 
 http://rail.phototrans.eu/14,51137,0.html
 
 
 Ja tu widzę zwykłe pantografy, chyba że jestem ślepy albo zmieniają je jak rękawiczki.
- 
				Tamte połówki to zupełnie inna bajka - to były pantografy testowe.
			
- 
				Ja tu widzę zwykłe pantografy, chyba że jestem ślepy albo zmieniają je jak rękawiczki.
 
 Przecież napisałem wyraźnie kilka postów wyżej, że przynajmniej odkąd jest pomarańczką ma "nożyczki"...
- 
				Odświeżam temat. Ma może ktoś z Was wgląd do obiegów tej lokomotywy? Interesuje mnie głównie kierunek Gdynia przez Bydgoszcz.
			
- 
				Lokomotywy nie jeżdżą według indywidualnie dla nich rozpisanych obiegów. 
			
- 
				To zależy od dyspozytora IC. Ze 2-3 tygodnie temu jechała na Warmii. 
			
- 
				Ok, dzięki. Czyli będę musiał liczyć na łut szczęścia, żeby ją chwycić na szlaku:) Wiem, że w wyżej wymienionym kierunku jeździ dość rzadko.  
 
 Łut, a nie łud.
 Benek
- 
				Jeździ rzadko, bo chodzi w krótkim cyklu przeglądowym, więc jak gdzieś jedzie, to na krótkie obiegi.
			
- 
				Jeździ rzadko, bo chodzi w krótkim cyklu przeglądowym, więc jak gdzieś jedzie, to na krótkie obiegi.
 
 Co to znaczy "któtki cykl przeglądowy" w PKP IC? Co ile kilometrów musi mieć przegląd?
 
 Przeglądy w IC są w cyklu godzinowym. EP09-046 musi mieć PK co 24+8h pracy. 
 
 Dziękuję za odpowiedź.
 
 Reg. obowiązki 12.
 Nie modyfikuj wiadomości na skutek odpowiedzi innego użytkownika.
 Benek
- 
				Przeglądy w IC są w cyklu godzinowym. EP09-046 musi mieć PK co 24+8h pracy. 
			
- 
				Ostatnio często pokazuje się na Neptunie.
			
- 
				EP09-046 jechała dziś na 35100/1 do Olsztyna. Wracać będzie na 51100/1 do Warszawy. 
			
- 
				To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG. 
			
- 
				To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG.
 
 Nie wiem właśnie ile ma godzin wyjeżdżonych już. Jak ma mało to wróci dziś Mazurami, rano pojedzie Mazurami i wróci Warmią na Kraków.
- 
				To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG. 
 
 I co po NG? Powrót tego egzemplarza lokomotywy do standardowych barw IC czy raczej zachowa swoje pierwotne barwy i klosze?
- 
				Tego do końca nikt nie wie, ale obstawiam że 046 powróci ujednolicona z innymi EP09.
			
- 
				I co po NG? Powrót tego egzemplarza lokomotywy do standardowych barw IC czy raczej zachowa swoje pierwotne barwy i klosze?
 
 Prawdopodobnie będzie wyglądała jak pozostałe EP09. Czyli to ostatnie dni na uchwycenie ten lokomotywy w obecnym malowaniu.
- 
				Tego do końca nikt nie wie, ale obstawiam że 046 powróci ujednolicona z innymi EP09.
 
 Wróci, w takim wyglądzie, w jakim inne wracały. NG ma pewne wytyczne, wg który Gliwice (na przykładzie EP09) robią naprawy. Tak, więc jeśli jeszcze nikt o tym nie pomyślał, to jak się komuś trafi to niech ją porobi dokładnie na tekstury: obydwa boki, obydwa czoła, itp. Jak ktoś bedzie miał dostęp to także kabinę w świetle dziennym (tak żeby było jasno na dworze/polu). To tak dla potomnych, bo jak ją wyślą na Gliwice to temat przepadnie i będzie grzebanie po "archiwum".
- 
				Czy aby na pewno? 10 miesięcy temu miała wybiegane 146 tysi. czyli nie miała nawet połowy km... Jeździ na krótkim PK na którym w 9 miesięcy zrobiła te 146 tysi, przyjmując ze przez 10 miesięcy wyjeździła następne 150 tys. km to ma wyjezdzone nieco mniej od 300 tys. trzeba również uwzglednic ze kiedy wychodzila z NR we wrzesniu 2012 było sprawnych tylko 19 szt. EP09 przez co jeździła dużo więcej... Tak więc mysle ze EP09-046 ma ok. 290 tys. km przebiegu od ostatniej NR czyli pozostało jej jeszcze 80 tys. km. Reasumując jezeli moje wyliczenia są choć trochę blizkie prawdzie to pojeździ jeszcze z pół roku do odstawki ;) 
 Edit: EP09-046 na poczatku grudnia 2013 miała wyjechane 193 tys. km. Informacja mocno przesadzona i wyssana z palca.
- 
				 Tak więc mysle ze EP09-046 ma ok. 290 tys. km przebiegu od ostatniej NR czyli pozostało jej jeszcze 80 tys. km.  80k km? 330 - 290 = 40k km do naprawy.
 
- 
				Odnośnie malowań, to do końca roku zostanie tylko 07-174, o ile i ona się komuś nie odwidzi.
			
- 
				Kto takie rewelacje przedstawił ? Pewnie część zostanie odstawiona do naprawy/skreślenia. Przypuszczam z pewnością większą, jak 90% że do końca roku w służbie będzie więcej, jak jedna sztuka. 
			
- 
				Plotki głoszą że z 08-007 też jest źle i czy czasem nie pójdzie do Polsilwera.
			
- 
				Tak, więc jeśli jeszcze nikt o tym nie pomyślał, to jak się komuś trafi to niech ją porobi dokładnie na tekstury: obydwa boki, obydwa czoła, itp.  Już od dawna wisi w TD i przez brak dobrego zdjęcia czoła i daltonizm nie mogę jej skończyć.
- 
				Plotki głoszą że z 08-007 też jest źle i czy czasem nie pójdzie do Polsilwera.
 
 Zadziwia mnie czasem takie podejście do tematu...
 
 Do rzeczy: EP08-007 przekroczyła już 250 tys. i planowo gdzieś do lipca powinna wyjeździć kilometry... Ostatnia naprawa to 2R6 i jakby nie patrzył kolejna musi być P5. Czy będzie? Wszystko wskazuje, że tak - choć oficjalnie nie ma jeszcze formalnego potwierdzenia. Jeśli przejdzie naprawę główną to niestety z "historycznym" malowaniem może być różnie. Ale najpierw niech trafi do zakładów.
 
 Tyle w temacie
- 
				Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
			
- 
				Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
 
 Sporo = więcej niż 2000? To gdzie pojechała nijak nie świadczy o tym ile ma kilometrów.
- 
				Sporo = więcej niż 2000? To gdzie pojechała nijak nie świadczy o tym ile ma kilometrów.
 
 No ale w ostatnim czasie zrobiła ich sporo. Jechała w niedziele 16 marca na Warmii z Krakowa do Olsztyna, wieczorem tego samego dnia wracała na Mazurach z Olsztyna do Warszawy. Prawdopodobnie w poniedziałek 17 marca jechała na Mazurach z Warszawy do Olsztyna, później wracała Warmią z Olsztyna do Krakowa. Dziś tj 18 marca jechała na Pobrzeżu z Krakowa do Gdyni raczej, bo chyba w Gdyni jest zmiana loka do Kołobrzegu. No to od niedzieli do dziś to już jest sporo kilometrów.
 PS: EP09-046 z Pobrzeża w Gdyni przechodzi na Neptuna i jedzie do Warszawy czyli to będzie dziś. A jutro wróci Neptunem do Gdyni, a następnie przejdzie na Pobrzeże do Krakowa.
- 
				Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
 
 Czy czasem nie wraca do Warszawy Neptunem 5100/1, a z rana na Smoku 13100/1 lub Koścuszkiem 1300/1 powrót do Krakowa?
- 
				Czy czasem nie wraca do warszawy Neptunem 5100/1, a z rana na Smoku 13100/1 lub Koścuszkiem 1300/1 powrót do Krakowa?
 
 Jak pisałem wyżej wróci jutro rano Neptunem na Gdynię.
- 
				W Warszawie nie będzie jak jej łapać, około północy na W-wie Gdańska (5100/1), po 6:10 przyjazd na Centralny (1500/1), 19:00 przyjazd na Centralny (83108/9).
			
- 
				Zagada się wczoraj wracała Neptunem do Warszawy
 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=630
 
 Czyli wychodzi na to że dziś z Neptunem poleci do Gdyni.
 
 
- 
				Raczej już pojechała z Neptunem i jeszcze dziś pojedzie z Pobrzeżem do Krakowa. To są planowane przebiegi dla tej lokomotywy. Dalej w Krakowie nie wiem jak będzie.
			
- 
				Potwierdzam leci z Neptunem do Gdyni, czyli wypada powrót z Pobrzeżem. 
			
- 
				Potwierdzam leci z Neptunem do Gdyni, czyli wypada powrót z Pobrzeżem.
 
 Jak pisałem wyżej to już było pewne i wiadome od wczoraj praktycznie. A dalej nie wiadomo, ale nie wykluczone, że poleci na Warmii ponownie.
- 
				Ktos puscil plote z tymi 310 tys. km wyjezdzonych i sie dalismy nabrac... Lok. w rzeczywistosci ma przejechane 222 159  km. Info od pomocnika z IC vel. lubelaka (331) :D
			
- 
				EP09-046 jechała dziś na Pobrzeżu do Gdyni. A dziś obskoczyła jeszcze Neptuna do Warszawy i jutro rano powrót na Neptunie do Gdyni, a następnie powrót na Pobrzeżu do Krakowa. 
			
- 
				Tak potwierdzam, złapana:
 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=634
- 
				Gdyby jeszcze kogoś interesowało, to dziś do Krakowa wraca na Pobrzeżu 83108/9.
			
- 
				Gdyby jeszcze kogoś interesowało, to dziś do Krakowa wraca na Pobrzeżu 83108/9.
 
 Coś nie pasuje. Wczoraj wracała na pobrzeżu.
- 
				Melduję, że dzisiaj (24 marca) - miałem okazję przy jej pomocy pokonać odcinek Gdańsk Gł. - Malbork.
			
- 
				...
 To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.
 
 Nie cytuj całej wiadomości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nią.
 adsim
- 
				22.03 na Neptunie 5100/1 wróciła 09-009. Kłodawa - Żychlin 7 min wcj lokomotywy EP09-009 23.03 na Pobrzeżu 83108/9 wracała 09-005.Świercze - Nasielsk 2 min. WCJ przez lokomotywę EP09-005 
- 
				Czyli w sobotę musiała w Gdyni już zostać. 
 I to też się nie zgadza coś bo jak na Neptunie 009 czyli na drugi dzień czyli 23 powinien Neptun wracać też 009 i na Pobrzeżu  23 powinna być 009. Coś pozmieniali kurde, bo ostatnio było inaczej.
- 
				Może któreś EPoce "nagle" wypadło PK lub usterka i szybka roszada.
 21.03 o ile dobrze pamiętam to do Krakowa wracała na Warmii 53100/1 lub Norwidzie 5304/5.
- 
				Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.
			
- 
				Może któreś EPoce "nagle" wypadło PK lub usterka i szybka roszada.
 21.03 o ile dobrze pamiętam to do Krakowa wracała na Warmii 53100/1 lub Norwidzie 5304/5.
 
 19 marca wracała na Pobrzeżu to jest pewne.
- 
				To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.  
 22 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-003
 22 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-046
 22 Marca Gdynia - Warszawa EIC Neptun -> EP09-009
 23 Marca Gdynia - Kraków EIC Norwid -> EP09-046
 23 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-005
 23 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-030
 
 Przy okazji, poluję na EP09 numery 003, 006, 010, 021, 034 jak by ktoś coś wiedział będę bardzo wdzięczny.
 
 Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.
 
 
 Chętnie bym pomógł ale w Tczewie skład zazwyczaj zatrzymuje się na około minutę, potrzebujesz dokładne zdjęcia kabiny na tekstury czy poglądowe?
 
 
- 
				@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.
			
- 
				Czyli musiało się coś w obiegu zmienić tejże lokomotywy. 
			
- 
				@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.
 
 
 Dobra niczego nie obiecuje, będzie okazja spróbuje.
- 
				EP09-046 była widziana dziś w Ciechanowie jak podążała luzem w kierunku Warszawy. Wracała z Olsztyna po awarii. Już jest na Grochowie. Przyczyną było nie zamykanie się stycznika sor. 
 Z Warszawy pojechała na 1305 Sawa do Krakowa.
- 
				Wczoraj (04.04.2014) na 83108/9
			
- 
				Rodzynek dziś jedzie na 38109 do Gdyni. 
			
- 
				Dziś późnym wieczorem usłyszy się czy przyjedzie 5100/1, a jutro rano potwierdzę lub zaprzeczę wyjazd na 1500/1 i powrót 83108/9.
			
- 
				Według wcześniejszego obiegu powinna wracać na pobrzeżu. 
			
- 
				Masz rację, Twój wczorajszy post odnotowałem jako dzisiejszy (rzuciłem oko na datę lecz nie na godzinę), a na 1500/1 dziś pojechała 09-046. Z wieczora jeszcze potwierdzę 83108/9.
 
 Formalnie potwierdzam, chociaż jakieś Paparazzi stało i fotografowało Epokę w peronach.
- 
				To było praktycznie w 80% pewne, że będzie na pobrzeżu wracać. 
			
- 
				Witam.
 Dzisiaj  przybyła do Olsztyna. Zajrzę dzisiaj na dworzec, na Mazurach pewnie będzie wracać><. Nie ma to jak podgląd z 8 piętra na świat :P.
 EDIT:
 Potwierdzam, dzisiaj pojechała na Mazurach 51100.
 
 Pisz staranniej i poziomo.
 Rozi
- 
				Pewnie Warmią czyli dziś wieczorem wróci na Mazurach. Jutro rano pojedzie Mazurami do Olsztyna i wróci do Krakowa Warmią. 
 
 Panowie, przestańcie nabijać posty, podawanie codziennie relacji tej lokomotywy nie wnosi nic do tematu.
 adsim
- 
				Witam, pstrykać póki jeszcze jest w starej wersji, po NG będzie jak wszystkie inne ;(, a do NG już niedługo.
 
 Pozdrawiam Ryszard
 
 Benek
- 
				046 właśnie szykuje się do jazdy z 38108.
			
- 
				Chyba obiegi dziewiątek się zmieniły, bo 46 właśnie wraca Norwidem do Krakowa.
			
- 
				Też to zauważyłem, wczoraj na TLK Pobrzeże do Kołobrzegu warszawska EP09-018 natomiast do Krakowa również warszawska EP09-010. Wychodzi na to że Warszawa przejęła TLK Pobrzeże czyli rodzynek już tak często nie będzie pojawiał się na pomorzu ewentualnie na z Norwidem. Ktoś dysponuje nowymi obiegami?
			
- 
				['] EP09-046 jest już rozebrana. Po naprawie głównej pozostaną nam tylko jej zdjęcia.
 
 EDIT
 
 Lepiej ?
- 
				Minutą ciszy możesz uczcić ofiary kastratory a nie lokomotywę, chyba że tym wpisem próbujesz wywołać burzę.
			
- 
				Dla wszystkich wielbiących tą lokomotywę. EP09-046 zostaje w swoim malowaniu i zachowa okrągłe reflektory. Jedyna zmiana jaka nastąpi to nowa klimatyzacja.
			
- 
				Nie tylko, we wnętrzu zostanie upodobniona do innych EP09. 
			
- 
				Dla wszystkich wielbiących tą lokomotywę. EP09-046 zostaje w swoim malowaniu i zachowa okrągłe reflektory. Jedyna zmiana jaka nastąpi to nowa klimatyzacja.
 
 Przetwornica statyczna i sprężarka na 3x400 która nie jest wydajna tak jak stara na 3kV.
- 
				Za chwilę to osobna autoryzacja będzie na tą lokomotywę, jak tak będą kombinować.
			
- 
				Na niektóre EP09 już jest osobna autoryzacja. A przetwornica statyczna i nowa sprężarka (a czasem dwie przetwornice i dwie sprężarki) są już na wszystkich lokomotywach EP09.
 Reg. obowiązki 11a.
 Jeśli Twoja odpowiedź odnosi się do całej ostatniej wiadomości w wątku, nie cytuj jej! Cytowania używaj tylko wtedy, gdy odpowiadasz na wcześniejsze wiadomości lub odnosisz się do wybranych części ostatniej wiadomości.
 EDIT:
 Proszę zatem poprawić wiadomość. Po jej poprawieniu możesz usunąć mój wpis.
 Sawi
 Szkoda Twojego klepania w klawiaturę, żebym teraz to usuwał.
 :)
- 
				Mała informacja: EP09-046 zakończyła się naprawa, wyjechała w barwach takich jak uprzednio rodzynka.
			
- 
				A dokładnie wygląda tak:
 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t1.0-9/10959755_952337784777671_3875119022898333376_n.jpg?oh=31e88477f314212580934d17f8eea0c1&oe=554BB426&__gda__=1432459677_5f966eb3662925166f02191ca04c0166
 Dużo się nie zmieniło: kabina, klima, reflektory typu zez w okrągłych oprawkach.
- 
				O, Stemmany powróciły jak w oryginale. :) 
			
- 
				Oryginał nie miał Stemmann-ów.
			
- 
				I nie miał zeza. Ale to akurat nie przeszkadza i nawet fajnie wygląda ;)
			
- 
				Czyli 104eb przerobili pod 104ec ehhh...
			
- 
				Chyba potrzeba nam nowego modelu pod EP09-046'2015 :)
			
- 
				@Sawi 104Ec+
 
 
- 
				Pierwsze słyszę o 104Ec+. Czym ten + się wyróżnia od tej bez? Maciek będą foty, wymiary się pomyśli :).
			
- 
				"stare" pulpity, nowe sprężarki (GAR 30 + knorr) przetwornice medcom, nowy hasler, parę pierdółek typu układ zabezpieczający przeciwprzepięciowo obwody NN itp.