- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: WSK w 24 Września 2010, 22:35:11
-
Witam.
Mam prośbę, dla kogoś kto to robił nie będzie problemu. Mianowicie chodzi mi o nazewnictwo każdej lampy i jaką nazwe trzeba przypisać do danego modelu. Czy ktoś mógłby mi opisac co do czego pasuje?
np. endsignal2123 - kóńcówka prawa od czoła...
Jeżeli ktoś by miał ochotę to dodaje screeny do pozaznaczania.
-
Proszę:
-
Dzięki śliczne Rozi.
Pozdrawiam i prosze o zamknięcie tematu.
-
Końcówki mogą też być pojedynczymi obiektami (12, 13, 22, 23). Numer odpowiada zapalonej lampie.
-
Tak jak @youBy napisał końcówki mogą być pojedynczymi obiektami (jest to lepsze rozwiązanie), ale wtedy nazywamy je np. endsignal23, endsignal12, a nie endsignals tak jak napisał @Rozi. Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse, albo przypisać te dwa obiekty do siebie w hierarchii.
-
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse
Doskonale o tym wiem...
Tak jak @youBy napisał
Czyli już wiem...
Gdybym czegoś nie wiedział po poprzednich postach napewno bym powiadamiał.
Koledzy mi to wszystko ładnie już 'wyśpiewali' i niepotrzebnie się motywowałeś by napisać ten post ;)
Nie jesteś sam na forum, takie informacje mają służyć wszystkim. Należy się cieszyć z pomocy kolegów, inaczej Twoje posty będą jak demotywator.
Krzysiek626.
-
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse.
Wg. mnie lepiej najlepiej użyć opcji attach. Collapse służy do innych celów.