- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: WSK w 24 Września 2010, 22:35:11

Tytuł: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 24 Września 2010, 22:35:11
Witam.
Mam prośbę, dla kogoś kto to robił nie będzie problemu. Mianowicie chodzi mi o nazewnictwo każdej lampy i jaką nazwe trzeba przypisać do danego modelu. Czy ktoś mógłby mi opisac co do czego pasuje?
np. endsignal2123 - kóńcówka prawa od czoła...
Jeżeli ktoś by miał ochotę to dodaje screeny do pozaznaczania.
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 24 Września 2010, 22:56:06
Proszę:
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 24 Września 2010, 23:04:39
Dzięki śliczne Rozi.
Pozdrawiam i prosze o zamknięcie tematu.
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 24 Września 2010, 23:06:42
Końcówki mogą też być pojedynczymi obiektami (12, 13, 22, 23). Numer odpowiada zapalonej lampie.
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: szogun w 25 Września 2010, 13:32:37
Tak jak @youBy napisał końcówki mogą być pojedynczymi obiektami (jest to lepsze rozwiązanie), ale wtedy nazywamy je np. endsignal23, endsignal12, a nie endsignals tak jak napisał @Rozi. Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse, albo przypisać te dwa obiekty do siebie w hierarchii.
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 25 Września 2010, 18:55:53
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse
Doskonale o tym wiem...
Tak jak @youBy napisał
Czyli już wiem...
Gdybym czegoś nie wiedział po poprzednich postach napewno bym powiadamiał.
Koledzy mi to wszystko ładnie już 'wyśpiewali' i niepotrzebnie się motywowałeś by napisać ten post ;)


Nie jesteś sam na forum, takie informacje mają służyć wszystkim. Należy się cieszyć z pomocy kolegów, inaczej Twoje posty będą jak demotywator.
Krzysiek626.
Tytuł: Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 25 Września 2010, 19:05:52
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse.

Wg. mnie lepiej najlepiej użyć opcji attach. Collapse służy do innych celów.