- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: szogun w 03 Września 2010, 16:52:58
-
Problem 1: Kiedy próbuję ustawić pivota niektórych obiektów, to zamiast obracać pivot, obraca mi się cały obiekt.
Problem 2: Co zrobić kiedy skończą mi się "kulki" przy nakładaniu tekstur? :]
Pomożecie?
EDIT: Sam doszedłem jak rozwiązać ten problem.
-
Jeśli się nie mylę, ilość "kulek" przy mapowaniu zależy od tego ile ustawiłeś krawędzi pośrednich. Vertex point to vertex point ;)
tych kulek ;)
Google mówi, że to jest w FAQ na forum modelarskim ;)
« Dodano: 03 Września 2010, 17:01:40 »
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278
? :>
-
Problem 2: Co zrobić kiedy skończą mi się "kulki" przy nakładaniu tekstur? :]
1. Zapisz projekt(np. plik.max)
2. Utwórz nowy projekt
3. Zresetuj File->reset
4. Merguj projekt zapisany(plik.max)
-
Można jeszcze prościej. Po prostu w material editor -> utilities -> reset material editor slots :) A jak potrzebujesz zmodyfikować nałożoną już teksturę(ambient, diffuse etc), to po prostu klikasz wolną kulkę i tym próbnikiem jak z painta pobierasz tex z obiektu.
No i wiesz, że możesz mieć 24 kulki? (pod klawiszem X albo w menu options).
-
Już sobie z tym poradziłem. Usuwam materiał, wybieram nowy, a kiedy zapyta czy ma go zastąpić czy zmienić nazwę po prostu nazwie daję kolejne liczby.