- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Kipek von Chojna w 16 Sierpnia 2010, 22:36:09
-
Witam. Mam problem dotyczący efektu "zebry" na taborze i bramkach trakcyjnych co ilustruje obrazek nr1. Zgodnie z zaleceniami (po przekopaniu forum) zainstalowałem sterowniki Omega zamiast Nvidia (pomysł zdaje się Mutopompki)- aby uzyskać większy FPS i działa! Ale efekt uboczny jaki jest - każdy widzi. Co radzicie? Kombinowałem z głębią kolorów w symku 16/32. Nie ma różnicy...
Przy okazji pochwalę się płytami przejazdowymi (a co!) ;)
Polecam i pozdrawiam: Kipek von Chojna
-
Umiesc moze na forum plik $.scn, bo ze screenow mozna wywnioskowac, ze tylko pewien rodzaj tekstur powoduje ow efekt, ale trzeba sie upewnic, patrzac na wpisy :)
Polecam i pozdrawiam: Kipek von Chojna
Myslalem, ze Froncz Piotrowski :(
-
Nie ma sensu umieszczanie .scn - ma go każdy ;) 1. Screen pochodzi z L61 - osobowy 3, chociaż dzieje się tak w większośći (bramki i EZT) scenerii. Zaznaczam, że jeśli chodzi o EZT to człony sterownicze są w porządku jeśli chodzi o wyświetlanie, problem jest tylko na silnikowych. Co do węglarek, to spotkałem się z tym po raz pierwszy w ww. scenerii. To właśnie spowodowało, że poruszyłęm ten temat.
Screen 2: to moja sceneria, próbna po kilku latach oderwania od 3DS - w obietnicy dla MaxKosena ;) (będę robił trasę spalinową)
-
Hmm. MI wydaje się, że to wina tekstur, a dokładniej X-bitowgo zapisu. Sterownik ustawiony na wyświetlanie 32bit, a tekstura 24-ro bitowa. Możesz jeszcze pokombinować z ustawieniami symka i sterownika jeśli chodzi o wyświetlanie tekstur (w sterowniku zmiana palety kolorów). Tylko zaznaczam: w sterowniku, a nie we właściwościach systemu.
-
Nie ma sensu umieszczanie .scn - ma go każdy ;)
Ale zauwaz, ze tekstura czlonu "S" oprocz zebry, ma jeszcze jeden mankament - lezy niewlasciwie na modelu, wiec moze jednak jest jakis blad we wpisach?
Chodzi oczywiscie o plik $.scn!
-
Ok... zamieszczam .scn Chociaż nie wiem co zmieni...
Wysłałem w .txt