- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 15:54:47

Tytuł: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 15:54:47
Czy jest możliwość takiego czegoś, że mając przykładowo starą wersję EU07 i mając te stare tekstury i starą kabinę czy można tą starą kabinę zamienić np. od nowej 4E, kopiując tekstury od kabiny 4E i pliki 4E_1]kabina_a i b? Czy jest jakaś możliwość takiej podmiany? W efekcie bym miał kabinę od 4E, a z zewnątrz jakąś siódemkę 303E-starego modelu. Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: Ra w 04 Sierpnia 2010, 16:05:41
Można, ale jest duża szansa, że kabina będzie wystawać na zewnątrz modelu, albo wewnątrz kabiny będziesz widział fragmenty zewnętrznego modelu.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 16:08:29
Aha, no bo ja skopiowałem wszystko, utworzyłem wpis, ale w starterze skład się nie wyświetla w ogóle.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: szogun w 04 Sierpnia 2010, 16:20:22
No to musiałeś coś pogrzebać. Ja w 3 minuty uruchomiłem 303E-M i efekt widoczny w załączniku. Tak w ogóle to model i kabina (http://www.youtube.com/watch?v=rlCL6qIjrZo) 303E już są, ale musimy uzbroić się w cierpliwość :)
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 16:21:34
A kabina z ET41 leżałaby na tym lepiej? Tego oczywiście wydanego niedawno.


   « Dodano: 04 Sierpnia 2010, 16:26:34 »
No to musiałeś coś pogrzebać. Ja w 3 minuty uruchomiłem 303E-M i efekt widoczny w załączniku. Tak w ogóle to model i kabina (http://www.youtube.com/watch?v=rlCL6qIjrZo) 303E już są, ale musimy uzbroić się w cierpliwość :)
A mmd i chk to trzeba od 4E skopiować też czy od 303E?
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: szogun w 04 Sierpnia 2010, 16:29:12
CHK - 303E, MMD od 4E.

Otwórz skopiowane pliki kabiny, i w obu zamień
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: int_42A
Type: Mesh
Name: int_424
Anim: false
Ambient: 155.5 155.5 155.5
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
          1.0 0.0 0.0 0.0
          0.0 1.0 0.0 0.0
          0.0 0.0 0.94 0.0
          0.0 0.0 0.2015 1.0
NumVerts: 0
na
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: int_42A
Type: Mesh
Name: int_424
Anim: false
Ambient: 155.5 155.5 155.5
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
          1.0 0.0 0.0 0.0
          0.0 1.0 0.0 0.0
          0.0 0.0 0.94 0.0
          0.0 -0.05 0.2015 1.0
NumVerts: 0
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 16:36:22
No zrobiłem, ale nie wiem czemu skład się nie pojawia w starterze. Pusto jest.
Wpis:
node 800 0 EP07-544 dynamic PKP\303E_v1 (nazwa tekstury) 303E-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: szogun w 04 Sierpnia 2010, 16:37:13
Masz w katalogu plik Textures.TXT? Użyłeś funkcji sprawdź posiadany tabor?
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 16:42:01
Plik textures.txt zamieściłem w załączniku. Tak wygląda. A tam klikałem Sprawdź posiadany tabor.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Sierpnia 2010, 16:46:15
Wszystko jest. Trzeba tylko sie porozgladac:
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: szogun w 04 Sierpnia 2010, 16:54:33
Wrzuć tam textures.TXT od starej 303E.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 20:07:40
Proszę o pomoc, wiele już próbowałem i nic nie chce się pojawić w tym starterze ;[
Zamieniłem, jak w jednym wątku było kabiny w mmd 303E i nic...

cab1definition:   //rozmiary kabiny po ktorej mozna chodzic
-1.6 1.4 5.6 1.6 1.4 6.4
driver1pos:       // pozycja poczatkowa
-0.76 2.95 5.95   // -1*X Z Y (w max)
cab1model: 4E1[kabina_a.t3d //nazwa modelu kabiny A

cab2definition:
-1.6 1.4 -6.5 1.6 1.4 -5.5
driver2pos:
0.76 2.9 -6.066
//nazwa modelu kabiny B
cab2model: 4E1[kabina_b.t3d
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Sierpnia 2010, 20:10:41
Coz zapodalem sreena, to teraz zapodam bezposredni link: http://eu07.rainsted.com/opis_tekstur.html
Na pewno te modele sie tak nazywaja 4E1[kabina…?
PS Problemy jak swego czasu z dynamic.dat.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: szogun w 04 Sierpnia 2010, 20:20:53
@sebalorek Tak jak @libertyn89 napisał powinno być 4E_1]kabinaA.T3D.
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 20:32:21
No robię wszystko jak piszecie, a ciągle pusto. Co jest no..


   « Dodano: 04 Sierpnia 2010, 20:42:15 »
Może porobić jakieś screeny żeby ułatwić?
A w tym folderze 303E to te tekstury 4E muszą być z tymi starymi czy niekoniecznie?


   « Dodano: 04 Sierpnia 2010, 22:45:04 »
Coś tam porobiłem i jest ok, tylko nie wiem jaka tekstura odpowiada za ten biały element na nastawniku (screen). Szukałem od 4E ale nie widzę nic..
I jeszcze jedno jaki parametr odpowiada za te podświetlanie manometrów (w mmd), bo tu nie idzie ich wyłączyć?
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: hunter w 04 Sierpnia 2010, 22:47:51
4E_2]kapsel.bmp, ktory niedawno podmieniales...
Tytuł: Odp: Podmiana kabin siódemek
Wiadomość wysłana przez: sebalorek w 04 Sierpnia 2010, 22:51:14
No tak myślałem i zmieniłem mu nazwę na 4E_1]kapsel, ale nie wyświetla.


   « Dodano: 04 Sierpnia 2010, 22:59:12 »
No tak, nie miałem zmieniać nazwy - problem rozwiązany :)


Zamykam.
Quark-t