- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: janek32 w 29 Lipca 2010, 19:02:47
-
Jak mam ustawić te opcje? Bo przy ustawieniu takim jak na screenie symek nie ładuje tekstur. Wiem tylko, że ma być DXT5 jako kompresja i bez mipmapów.
-
Zmień "nVidia" na "S3", u mnie tak było ustawione i później tekstury było wyświetlane w symku. Reszta ustawień bez zmian.
-
Dzięki, pomogło.
-
Co za programu używasz ?
-
To DDS Converter. Również go używam, tylko że dla tekstur z alfą daję DXT3, a tekstur które alfy nie posiadają daję DXT1.
-
Jakiej alfy???
-
Romeo.
-
I to był ROTFL XD.
-
Google nie są agresywne. :D http://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_alfa (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_alfa)
-
Zauważyłem to samo. Gdy próbowałem przekonwertować teksturę tga z alphą (chodzi konkretnie o ET22-20xx) w DXT5, S3, program wywala błąd. Co z tym zrobić? Czy MaSzyna czyta tekstury z inną kompresją niż DXT5?
-
Czyta. Tylko trzeba uważać, bo jeżeli nałożą się dwie tekstury skonwertowane za pomocą DXT3, z czego ta "na wierchu" ma kanał alfa zrobi się dziura. Dlatego ja konwertując coś do DDS najpierw konwertuję wszystko za pomocą DXT1 (ta metoda nie obsługuje alfy), a później wybieram tylko tekstury z kanałem alfa, konwertuję je za pomocą DXT3 i nadpisuję po konwersji.