- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: janek32 w 29 Lipca 2010, 19:02:47

Tytuł: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 29 Lipca 2010, 19:02:47
Jak mam ustawić te opcje? Bo przy ustawieniu takim jak na screenie symek nie ładuje tekstur. Wiem tylko, że ma być DXT5 jako kompresja i bez mipmapów.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: Mati_An w 29 Lipca 2010, 20:12:50
Zmień "nVidia" na "S3", u mnie tak było ustawione i później tekstury było wyświetlane w symku. Reszta ustawień bez zmian.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 29 Lipca 2010, 21:17:37
Dzięki, pomogło.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: Trens w 31 Lipca 2010, 14:58:55
Co za programu używasz ?
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: szogun w 31 Lipca 2010, 15:20:19
To DDS Converter. Również go używam, tylko że dla tekstur z alfą daję DXT3, a tekstur które alfy nie posiadają daję DXT1.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: kamil90519 w 01 Sierpnia 2010, 18:45:36
Jakiej alfy???
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 01 Sierpnia 2010, 18:47:19
Romeo.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: adsim w 01 Sierpnia 2010, 18:48:25
I to był ROTFL XD.
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: szogun w 01 Sierpnia 2010, 19:42:54
Google nie są agresywne. :D http://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_alfa (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_alfa)
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 01 Sierpnia 2010, 19:56:21
Zauważyłem to samo. Gdy próbowałem przekonwertować teksturę tga z alphą (chodzi konkretnie o ET22-20xx) w DXT5, S3, program wywala błąd. Co z tym zrobić? Czy MaSzyna czyta tekstury z inną kompresją niż DXT5?
Tytuł: Odp: Konwersja do DDS - ustawienia
Wiadomość wysłana przez: szogun w 01 Sierpnia 2010, 19:59:50
Czyta. Tylko trzeba uważać, bo jeżeli nałożą się dwie tekstury skonwertowane za pomocą DXT3, z czego ta "na wierchu" ma kanał alfa zrobi się dziura. Dlatego ja konwertując coś do DDS najpierw konwertuję wszystko za pomocą DXT1 (ta metoda nie obsługuje alfy), a później wybieram tylko tekstury z kanałem alfa, konwertuję je za pomocą DXT3 i nadpisuję po konwersji.