- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Kelly w 08 Lipca 2010, 09:27:40
-
Hej mam taki problem, gdyż ściągnąłem sobie mase EN57 i mam problem z ich dodaniem. Dzięki forum udało mi się jakoś dodać pierwszą jednostkę ale tu pojawia się problem. Wpisy do dynamic.dat są ok, skopiowane z readme EZT.
Tekstury też opisane ale wyszedł mi taki potworek (EN57-795 z downloadu).
Wpis do tekstur
EN57-795RA.BMP=6BAII,EN57-RA,EN57-RABLUE
EN57-795RB.BMP=6BBII,EN57-RB,EN57-RBBLUE
EN57-795S.BMP=6BSII,EN57-S,EN57-SBLUE
Wpis do dynamic.dat
node -1 0 en57-795ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 en57-795s dynamic PKP\en57 en57-795s 6bs 0.0 nobody 7 0 enddynamic
node -1 0 en57-795rb dynamic PKP\en57 en57-795rb 6bb 0.0 nobody 0 0 enddynamic
Co zrobić z tym fantem i jak wgrywać kolejne tekstury? Niektóre EN57 ściągnięte mają np. nowy katalog, co wtedy?
Przesuwam do właściwego działu.
Screeny umieszczamy przez funkcję załącz lub poprzez upload.
Nadawaj konkretniejsze tematy wątkom.
Quark-t
-
Jakiej paczki całościowej używasz?
-
Najnowszej + SP1 + SP1.1
Dostałem informacje, że to stara tekstura i nie zadziała na najnowszy model. Zobaczę co z resztą tekstur
-
Przede wszystkim, to pokręciłeś coś z tym dynamic.dat.
Zapoznałeś się z tym: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7631.0.html wątkiem?
-
Tak.
Wpisywałem je według poradników do rainsteda + tak jak było w readme
Model 1594 (koleje mazowieckie) ma tą samą przypadłość, dostałem też informacje, że wszystkie modele nie będą działać przez stary format pliku. Ewentualnie wiadomo kiedy pojawią się nowe modele?
-
Tak.
Nie.
Należy mieć zatem świadomość, że tabor, który instalujesz do PC2009 może nie działać w pełni poprawnie bądź efekty będą inne od oczekiwanych.
-
Wpis do dynamic.dat
node -1 0 en57-795ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 en57-795s dynamic PKP\en57 en57-795s 6bs 0.0 nobody 7 0 enddynamic
node -1 0 en57-795rb dynamic PKP\en57 en57-795rb 6bb 0.0 nobody 0 0 enddynamic
To nie jest wpis do dynamic.dat, tylko do scenerii.
(...) dostałem też informacje, że wszystkie modele nie będą działać przez stary format pliku.
Pytam ponownie - czytałeś ten: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7631.0.html wątek?
-
Przeczytałem dokładnie już ten wątek, przepraszam za niedopatrzenie.
Usunąłem wpisy z dynamic skoro są nie potrzebne, lecz problem chyba tkwi w złym wpisie do tekstur
Mój wpis
EN57-1594RA.BMP=6BAII,EN57-RA,EN57-RARED
EN57-1594RB.BMP=6BBII,EN57-RB,EN57-RBRED
EN57-1594S.BMP=6BSII,EN57-S,EN57-SRED
-
Czy to tak trudno pojac, ze tekstura z przed 6 lat nie bedzie dzialala na nowym modelu?
Po co te wszystkie tutoriale, watki przyklejone, paczki calosciowe? Kiedy wreszczcie ZACZNIECIE MYSLEC?
-
Usunąłem wpisy z dynamic skoro są nie potrzebne
W PC, którą masz, dynamic w ogóle nie było...
, lecz problem chyba tkwi w złym wpisie do tekstur
Mój wpis
EN57-1594RA.BMP=6BAII,EN57-RA,EN57-RARED
EN57-1594RB.BMP=6BBII,EN57-RB,EN57-RBRED
EN57-1594S.BMP=6BSII,EN57-S,EN57-SRED
Wpisy do tekstures.txt mają znaczenie tylko dla Rainsteda, i nie mają nic wspólnego z wyświetlaniem ich w MaSzynie.
Ewentualnie wiadomo kiedy pojawią się nowe modele?
Nowe modele są, to tekstura jest stara.
Wyprzedzając pytanie, kiedy będą tekstury - jak ktoś zrobi.