- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 18:20:58
-
Witam!
Tak dla zachęty :)
-
No no, kawał dobrej roboty :). A co od siebie mogę dodać, to to, że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor, gdyż nie wygląda to za fajnie akustycznie, jak słychać oba człony w jednej kabinie. Pozdrawiam.
-
Zgadzam się z kolegą :)
Pięknie Się Zapowiada Kabinka :):) Życzę Udanych Prac i dodaj Jeszcze jak możesz Radyjko koło SHP :)
Pozdrawiam.
-
Zgadzam się z kolegą :)
A ja nie.
że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?
-
A czy wersja z połówkowymi pantografami także powstanie ?
-
Z tego co mi wiadomo tak.
-
A czy wersja z połówkowymi pantografami także powstanie ?
Nawet już jest, ale coś pantografy nie ten teges :)
« Dodano: 26 Czerwca 2010, 19:27:39 »
No no, kawał dobrej roboty :). A co od siebie mogę dodać, to to, że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor, gdyż nie wygląda to za fajnie akustycznie, jak słychać oba człony w jednej kabinie. Pozdrawiam.
No przetwornica i sprężarka jest w obu członach.
-
Piotrek, a jak chcesz, to we własnym zakresie takie uproszczenia, bo my stawiamy na realizm.
Nawet już jest, ale coś pantografy nie ten teges :)
A co jest nie tak? W ogóle nie fungają czy tak jak ja jak montowałem na byka - tylko ślizgacz idzie w górę?
-
A co jest nie tak? W ogóle nie fungają czy tak jak ja jak montowałem na byka - tylko ślizgacz idzie w górę?
Wziąłem z EP09 i coś ślizgacz się nie podnosi. Skontaktuję się z Tobą jak będę się brał jeszcze raz za niego :-)
@Kacu, tak jest jeszcze sprawdzę.
-
Skontaktuję się z Tobą jak będę się brał jeszcze raz za niego :-)
A ja sobie przez ten czas przypomnę, jak rozwiązałem ten problem:)
« Dodano: 26 Czerwca 2010, 19:47:20 »
Wpierw może posprawdzaj nazwy ślizgaczy w t3d i ich parenty. Może mają inne i się dla temu nie podnoszą.
-
że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?
Nie o to chodzi, po "wywaleniu" komend w poszczególnych członach bardzo dobrze słychać dźwięki zarówno sprężarki jak i przetwornicy, ale nie ma już tego efektu "podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać). Ale no dobra, niech będzie, kto chce niech sobie to zrobi, a kto nie to nie.
-
"podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać).
Interferencja :)
-
A może nie wyłączać całkiem tych dźwięków tylko jakoś tam poustawiać w mmd tą odległość zanikania. Przecież maszynista w kabinie na pewno nie słyszy sprężarek i przetwornic drugiego członu.
-
[-------][--------------] [-------------- ][-------]
[KABINA][MASZYNOWNIA]+[MASZYNOWNIA][KABINA]
[______][_____________] [_____________][______]
\_________ __________/ \_________ __________/
\/ \/
Zasięg I członu zasięg II członu
dźwięków dźwięków
Pomysł ciekawy. A nie dawałoby to takiego efektu, że nie byłoby lokomotywy słychać jak się stoi już 20-30 metrów od niej?
-
No fakt musiał by być wtedy podział na to co się słyszy w kabinie i na to co się słyszy na zewnątrz
-
Chciałbym przypomnieć, iż model zewnętrzny jest autorstwa Sakoriusa, z moimi i jubajowymi poprawkami :) Natomiast autorem oryginalnej kabiny jest hunter, z moją modyfikacją.
« Dodano: 29 Czerwca 2010, 10:59:25 »
Niestety, ale kiepsko brzmi przetwornica w drugiej kabinie (za cicho). Obawiam się, iż musi zostać jak było.
-
Hym, a może by tak przyciszyć w obu członach? Nie zdałoby to egzaminu?
-
Dobra, nad tym się zastanowimy na testach, na razie zamykam potem wrzucę jeszcze filmik z jazd.