- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 18:20:58

Tytuł: ET41
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 18:20:58
Witam!
 Tak dla zachęty :)
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: piotrek0804 w 26 Czerwca 2010, 19:12:14
No no, kawał dobrej roboty :). A co od siebie mogę dodać, to to, że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor, gdyż nie wygląda to za fajnie akustycznie, jak słychać oba człony w jednej kabinie. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Malbork w 26 Czerwca 2010, 19:18:02
Zgadzam się z kolegą :)

Pięknie Się Zapowiada Kabinka :):) Życzę Udanych Prac i dodaj Jeszcze jak możesz Radyjko koło SHP :)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Czerwca 2010, 19:19:13
Cytuj
Zgadzam się z kolegą :)
A ja nie.
Cytuj
że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: jussi19 w 26 Czerwca 2010, 19:19:24
A czy wersja z połówkowymi pantografami także powstanie ?
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Czerwca 2010, 19:21:48
Z tego co mi wiadomo tak.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 19:26:40
A czy wersja z połówkowymi pantografami także powstanie ?
Nawet już jest, ale coś pantografy nie ten teges :)


   « Dodano: 26 Czerwca 2010, 19:27:39 »
No no, kawał dobrej roboty :). A co od siebie mogę dodać, to to, że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor, gdyż nie wygląda to za fajnie akustycznie, jak słychać oba człony w jednej kabinie. Pozdrawiam.
No przetwornica i sprężarka jest w obu członach.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Czerwca 2010, 19:31:07
Piotrek, a jak chcesz, to we własnym zakresie takie uproszczenia, bo my stawiamy na realizm.

Cytat: Patryk
Nawet już jest, ale coś pantografy nie ten teges :)
A co jest nie tak? W ogóle nie fungają czy tak jak ja jak montowałem na byka - tylko ślizgacz idzie w górę?
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 19:32:44
A co jest nie tak? W ogóle nie fungają czy tak jak ja jak montowałem na byka - tylko ślizgacz idzie w górę?
Wziąłem z EP09 i coś ślizgacz się nie podnosi. Skontaktuję się z Tobą jak będę się brał jeszcze raz za niego :-)

@Kacu, tak jest jeszcze sprawdzę.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Czerwca 2010, 19:34:24
Cytuj
Skontaktuję się z Tobą jak będę się brał jeszcze raz za niego :-)
A ja sobie przez ten czas przypomnę, jak rozwiązałem ten problem:)


   « Dodano: 26 Czerwca 2010, 19:47:20 »
Wpierw może posprawdzaj nazwy ślizgaczy w t3d i ich parenty. Może mają inne i się dla temu nie podnoszą.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: piotrek0804 w 26 Czerwca 2010, 20:08:07
Cytuj
że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?

Nie o to chodzi, po "wywaleniu" komend w poszczególnych członach bardzo dobrze słychać dźwięki zarówno sprężarki jak i przetwornicy, ale nie ma już tego efektu "podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać). Ale no dobra, niech będzie, kto chce niech sobie to zrobi, a kto nie to nie.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 26 Czerwca 2010, 20:34:18
"podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać).

Interferencja :)
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 26 Czerwca 2010, 20:39:55
A może nie wyłączać całkiem tych dźwięków tylko jakoś tam poustawiać w mmd tą odległość zanikania. Przecież maszynista w kabinie na pewno  nie słyszy sprężarek i przetwornic drugiego członu.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Czerwca 2010, 20:46:15
[-------][--------------]  [-------------- ][-------]
[KABINA][MASZYNOWNIA]+[MASZYNOWNIA][KABINA]
[______][_____________] [_____________][______]
\_________ __________/   \_________ __________/
               \/                                  \/
  Zasięg I członu                      zasięg II członu
    dźwięków                                dźwięków

Pomysł ciekawy. A nie dawałoby to takiego efektu, że nie byłoby lokomotywy słychać jak się stoi już 20-30 metrów od niej?
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 26 Czerwca 2010, 20:48:15
No fakt musiał by być wtedy podział na to co się słyszy w kabinie i na to co się słyszy na zewnątrz
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 26 Czerwca 2010, 22:10:18
Chciałbym przypomnieć, iż model zewnętrzny jest autorstwa Sakoriusa, z moimi i jubajowymi poprawkami :) Natomiast autorem oryginalnej kabiny jest hunter, z moją modyfikacją.


   « Dodano: 29 Czerwca 2010, 10:59:25 »
Niestety, ale kiepsko brzmi przetwornica w drugiej kabinie (za cicho). Obawiam się, iż musi zostać jak było.
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: ET21-622 w 29 Czerwca 2010, 11:51:14
Hym, a może by tak przyciszyć w obu członach? Nie zdałoby to egzaminu?
Tytuł: Odp: ET41
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 29 Czerwca 2010, 11:55:32
Dobra, nad tym się zastanowimy na testach, na razie zamykam potem wrzucę jeszcze filmik z jazd.