- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Paul w 11 Czerwca 2004, 11:04:53

Tytuł: Rozdzielczość tekstur w 3ds
Wiadomość wysłana przez: Paul w 11 Czerwca 2004, 11:04:53
Tworzę układy torowe, więc wstawiłem box'a i nałożyłem na niego teksturę (fotomapę) wielkości 4000x4000px. Problem w tym, że 3ds wyświetla ją tak że nie wogóle nie widać torów...

(http://paul.kolej.szczecin.pl/pikseloza.jpg)

Mam więc pytanie jak zwiększyć rozdzielczość wyświetlania tekstury?
Tytuł: Rozdzielczość tekstur w 3ds
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 11 Czerwca 2004, 12:33:30
Odpowiedź jest w dziale FAQ o edycji (tworzenie realistycznych scenerii).
Tytuł: Rozdzielczość tekstur w 3ds
Wiadomość wysłana przez: Paul w 11 Czerwca 2004, 18:45:24
Cytat: "McZapkie"
Odpowiedź jest w dziale FAQ


Upss... Sorry za zaśmiecanie forum. Dzięki.