- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Joke1997 w 29 Marca 2010, 18:52:31
-
Witam, tworzę sobie układ torowy. Stworzyłem teren. Wybrałem teksturę trawy. Gdy uruchamiam symka, trawa jest rozciągnie (zał. 1). Czy jest sposób, żeby to poprawić?
Używam 3ds Max 2008 jeśli ma to jakieś znaczenie.
-
Tak, możesz to poprawić, tylko musisz ją rozciągnąć poprzez zmianę jej mapowania (Modifieres/UV Coordinates/Unwrap UVW) i tam "powiększasz" kwadrat który tam jest. Na końcu convert to editable mesh.
-
Zmieniłem mapowanie . Wokół linii i siatki trójkątów pojawiła się zielona obręcz. Co z nią zrobić?
-
Po co unwrap przy trawie? UVW Map, potem Planar i wymiary 5x5, powinno byc ok.
-
(...) UVW Map, potem Planar i wymiary 5x5, powinno byc ok.
Gdzie wpisać Planar?
-
Nie wpisać, tylko wybrać...
EDIT:
No to gdzie wybrać Planar?
Modifieres/UVW Map
-
Dalej to samo. Też tekstura trawy rozciągnięta (zał. 1).
Nie wiem co robię źle. Zaznaczyłem Planar, wybrałem z listy UVW Map.
-
UVW Map, potem Planar i wymiary 5x5, powinno byc ok.
-
Ustawiłem opcję Box. Efekt jest taki (zał. 1).
-
Ustawiłem opcję Box. Efekt jest taki (zał. 1).
Po co dałeś opcje box, jak masz dać Planar.
UVW Map, potem Planar i wymiary 5x5, powinno byc ok.
-
5 wpisac w Length i Width (moze byc wiecej/mniej w zaleznosci od tekstury)
-
Zrobiłem tak jak napisał @hunter. Dzięki wam za pomoc.
Trawa (zał. 1).